خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

حمایت قاطع نماینده "کهگیلویه بزرگ" از وزیر پیشنهادی نیرو

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۱۹۰

نماینده " کهگیلویه " بزرگ حمایت قاطع خود را از گزینه پیشنهادی وزیر نیرو اعلام کرد.

سردار " عدل هاشمی پور " در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با بیان این مطلب گفت: مهندس بیطرف را سالهاست که از نزدیک می‌شناسم و این آشنایی ما با این مدیر شایسته نظام به دوران وزارت ایشان در  دوران اصلاحات و حضور من در قرار گاه خاتم الانبیا بر می گردد. 

وی با تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی با مهندس بیطرف، افزود: در این جلسه گفتم مهندس بیطرف از مدیرانی است که امتحان خود را  در هشت سال وزارتش در دوران اصلاحات بخوبی پس داده و تجربه درخشان  مدیریتی وی در اذهان همواره ماندگار است. 

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از معرفی مهندس بیطرفی برای مدیریت وزارتخانه کلیدی نیرو، ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم مهندس بیطرف در دوران جدید وزارت خود پروژه‌های این وزارتخانه را اولویت بندی کرده و با جمع کردن یک تیم مدیریتی توانمند نسبت به اجرای دقیق وظایف محوله همچون گذشته موفق ظاهر شوند.

نماینده کهگیلویه‌بزرگ گفت: همچنین پیشنهاد شد که واحدهای‌موازی وزارت نیرو در استان‌ها برای استفاده بهینه و حداکثری از نیروی انسانی و امکانات زیر مجموعه یک مدیریت واحد متمرکز شوند.

هاشمی پور افزود: وضعیت آب و هوایی استان " کهگیلویه و بویراحمد " به ویژه " کهگیلویه بزرگ " برای مهندس بیطرف کاملا تشریح شد و از وی درخواست کردم تا پس از شروع وزارت دستور اصلاح تعرفه فیش‌های برق حوزه انتخابیه ام را صادر نماید. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین از اعضای محترم کمیسیون انرژی خواستم برنامه‌های مورد نظر خود را برای کمک به آقای بیطرف به وی و تیم همراهش ارائه دهند. 

نماینده کهگیلویه بزرگ از خدمات مهندس "چیت چیان" وزیر فعلی نیرو و تیم مدیریتی‌اش در دوران وزارت خود تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز