خبرگزاری کار ایران

سید منصور موسوی:

بنیاد شهید فعالیت سیاسی ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۹۲۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد این نهاد فعالیت سیاسی ندارد و وارد هیچ‌گونه دسته بندی سیاسی رایج نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید منصور موسوی در نشست با فرماندار شهرستان باشت، گفت: وظیفه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گفته وی، وارد بازی های سیاسی شدن، بنیاد شهید را از وظیفه اصلی آن که ترویج فرهنگ ایثار و رسیدگی به امور و مشکلات ایثارگران است، باز می‌دارد.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ارائه خدمت بیشتر و مناسب‌تر به مجموعه ایثارگران بویژه خانواده شهدا نیاز به همکاری دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی دارد. هدف اصلی از دیدار با خانواده شهدا تکریم و تجلیل از ایستادگی آنان است و در این زمینه همدلی و همراهی بخش های مختلف استان با بنیاد شهید و امور ایثارگران ستودنی است.

موسوی ادامه داد: برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان، فرهنگ ایثار و شهادت بای در جامعه نهادینه شود تا از خودگذشتگی شهدا برای همیشه درذهن مردم جاوید بماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاریخ این استان سرشار از رشادت و از چان گذشتگی فرزندان آن برای پاسداری از مرزهای ایران اسلامی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار 882 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که سهم شهرستان باشت در این میان 91 شهید بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز