خبرگزاری کار ایران

برخورداری 18 روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۵۹۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مصوب شدن برق‌رسانی به 18 روستای این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی در حاشیه دیدار با مجری طرح برق روستایی توانیر که در این دیدار نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی نیز حضور داشت از مصوب شدن برق‌رسانی به 18 روستای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال‌جاری خبرداد.

وی گفت:براساس تعامل بسیار خوبی که همواره مهندس مصلحتی شربیانی مجری طرح برقرسانی روستایی توانیر به شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد داشته‌اند برقرسانی به 18 روستای این استان در سالجاری صورت می گیرد و روستانشینان از نعمت برق برخوردار خواهند‌شد.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای برق‌رسانی به این روستاها را 35 میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت:این روستاها دارای 135 خانوار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود:در دولت تدبیر و امید 54 روستای این استان بااعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال از نعمت برق برخودار شدند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای نیز در این دیدار با تقدیر از همراهی‌های شرکت توانیر در حوزه‌های مختلف برق‌رسانی روستایی و رفع مشکلات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد،اظهارداشت: برقدارنمودن روستاها می تواند از مهاجرت‌های بی‌رویه به شهرها کاسته و از سویی بسترهای اشتغال‌زایی را فراهم آورد.

غلام محمد زارعی گفت: در چهارساله گذشته تلاش های ستودنی در حوزه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بویژه در حوزه برقرسانی روستایی شکل گرفته که قابل مقایسه به سال های ماقبل آن نبوده است.

وی با بیان اینکه امروزه از صنعت برق به عنوانیک نعمت یاد می شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم همکاری های گذشته با شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ادامه تا شاهد رفع برخی دغدغه ها در این حوزه باشیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار چادرنشینان عشایری را نیز از نعمت روشنایی بهره مند نموده که می طلبد برقرسانی به عشایر شتاب دوچندان تری بگیرد.

مجری طرح برق‌رسانی روستایی توانیر نیز با تقدیر از همراهی مسوولان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در چندساله اخیر با حوزه خود، اظهارداشت: از اینکه بتوانیم لبخندی را برلبان کودک روستایی که از نعمت برق محروم بوده بنشانیم بسیار خوشحالیم.

" ولی الدین مصلحتی شربیانی " در این دیدار از برگزاری جشن برقرسانی به روستاهای بالای 10 خانوار در دولت یازدهم تدبیر و امید خبرداد.

وی گفت: تمامی روستاهای بالای 10 خانوار کشور که دارای کدروستایی می باشند از نعمت برق برخوردار بوده و درتلاشیم روستاهای زیر 10 خانوار را بااستفاده از فناوری های نوین از نعمت برق برخوردار کنیم.

مجری طرح برق‌رسانی روستایی توانیر افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط خاص خود را دارد و اغلب روستاهای آن در مناطق سخت گذر و کوهستانی بوده که کار برقرسانی به این روستاها مستلزم تلاش بیشتر و تخصیص اعتبارات دوچندان تر است.

مصلحتی شربیانی تاکید کرد که تمام تلاش خود را برای برقرسانی به روستاهای کشور بویژه روستاهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌دهد./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز