خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

50 میلیارد ریال برای کاهش نرخ تلفات انرژی در استان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۷۰۱

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص 50 میلیارد ریال برای اجرایی کردن پروژه های کاهش نرخ تلفات انرژی این استان در سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"داود راهزادی" درنشست کاهش تلفات انرژی که با حضور مدیران استانی و شهرستانی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: 50 میلیارد ریال برای اجرایی کردن پروژه های کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان تخصیص یافته است.

وی تعداد پروژه های عمده کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد را 9 پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه های فشار متوسط و ضعیف در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، باشت، لنده و کهگیلویه به همراه طرح جهادی اصلاح و تعویض کابل و کنتور از مهمترین این پروژه ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: اصلاح تابلو برای مشترکین دیماند ثانویه مجهز به سی. تی هوایی، نصب ترانس‌های مرکب MOF جهت انشعاب ابلای 630 آمپر و اصلاح و نصب تابلو کنتور روشنایی معابر از دیگر پروژه های عمده کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان است.

راهزادی تاکید کرد که نرخ تلفات انرژی تا پایان سال‌جاری در کهگیلویه و بویراحمد به حدود 13 درصد خواهد رسید.

وی گفت: نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون حدود 16 درصد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد،تعداد مشترکین برق در این استان را 240 هزار اشتراک برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز