خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد؛

کشف و ضبط چهار تن و 300 کیلوگرم انواع مخدر در استان/ تعداد زنان معتاد استان ؛یکهزار و 600نفر

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۸۳۶

رئیس پلیس مباره با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویر احمد از کشف و ضبط 4 تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری در مناطق مختلف این استان خبرداد و اظهار داشت: در این راستا 65 باند مواد مخدر منهدم شد .

سرهنگ سعید بالش زر در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: با پیگیری های مستمر و تلاش‌های شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی به ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری بیش از 4 تن و 300 کیلوگرم انواع مخدر  دراین استان کشف و ضبط گردید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  میزان درصد رشد کشفیات به 5 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه در این ارتباط یک هزار و 750 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده است اظهار داشت: تمامی دستگیرشدگان تحویل مقامات قضایی شده اند.

رئیس پلیس مباره با مواد مخدر استان کهیگلویه و بویر احمد  افزود: 310 دستگاه خودرو نیز در سال جاری در این ارتباط متوقف شده و اکنون در پارکینگ های نیروی انتظامی قرارد دارند.

بالش‌زر مهم‌ترین مواد مخدر کشف شده از سال جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد را  تریاک به میزان 3 تن و 700 کیلوگرم دانست  و افزود : تلاش ها برای کشف و ضبط انواع مواد مخدر در این استان به طور شبانه روزی ادامه دارد.

  12هزار معتاد استانی داریم

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز  در این نشست آمار دقیق معتادان در کشور را 2 میلیون و 830 هزار نفر عنوان و اظهار داشت: از این تعداد 12 هزار معتاد مربوط به این استان است .

سید ناصر رضایی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد معتادان شناسایی شده در این استان از میانگین کشوری کمتر است .

وی افزود: از 12 هزار معتاد این استان حدود یکهزار و 600 نفر از آنان را زنان تشکیل می دهند.

وی راه اندازی برخی مراکز پیشگیری از اعتقاد در برخی از روستاهای پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد را ضروری خواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز