خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد:

13 مدال رنگارنگ حاصل تلاش ووشوکاران یاسوج در مسابقات کشوری

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۷۱۴

تیم 18 نفره ووشو باشگاه ذوالفقار علی(ع) یاسوج که برای شرکت در مسابقات کشوری به بندرعباس اعزام شده بود، توانست مقام چهارم این مسابقات را با کسب 13 مدال رنگین از آن خود کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد، تیم 18 نفره ووشو باشگاه ذوالفقار علی(ع) یاسوج که برای شرکت در مسابقات کشوری این ورزش مفرح رزمی، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به بندرعباس مرکز استان هرمزگان اعزام شده بود توانست جایگاه چهارم این مسابقات را در بین استان های کشور بدست آورد.

"حجت الله امیری" رئیس هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ووشوکاران باشگاه ذوالفقار علی(ع) یاسوج در مسابقات کشوری بندرعباس بخوبی درخشیدند، اظهار داشت:‌ کسب مقام چهارم کشوری با مدال های رنگین نتیجه تلاش های مستمر دست اندرکاران این باشگاه و ووشوکاران آن بوده است.

وی ارتقاء تجربه و تلاش ورزشکاران رشته رزمی ووشو بهمراه پاسداشت یاد و خاطره جانباختگان سانحه هواپیمایی یاسوج را از مهمترین اهداف اعزام ووشوکاران باشگاه ذوالفقار علی(ع) به مسابقات کشوری ووشو در بندرعباس عنوان کرد.

رئیس هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم اعزامی باشگاه ذوالفقار علی(ع) در وزن‌های مختلف و در رده های نونهالان تا آزاد در مسابقات کشوری بندرعباس شرکت و توانست سه مدال طلا، چهار مدال نقره و شش مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

امیری با بیان اینکه فینال این مسابقات بطور زنده از شبکه محلی صدا و سیمای استان هرمزگان پخش شد، خاطرنشان کرد:‌ هفت نفر از مربیان و دست اندرکاران هیئت ووشو، تیم اعزامی باشگاه ذوالفقارعلی(ع) یاسوج را به مسابقات کشوری بندرعباس همراهی می کردند.

به گزارش روابط عمومی هیئت ووشوی استان کهگیلویه و بویراحمد، ووشوکاران نونهال، آقایان " اشکان عسکری " در وزن منفی 31 کیلوگرم مدال طلا، " سیدعرفان حبیب نژاد " در وزن منفی 33 کیلوگرم مدال نقره، " سیدعرفان رضوی " در وزن منفی 45 کیلوگرم مدال طلا ، " سیدمحمد کاظمی " در وزن منفی 39 کیلوگرم مدال برنز و " سیدامیرمجتبی رضایی " در وزن منفی 31 کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

در رده نوجوانان هم آقایان " پوریا علی پور " در وزن منفی 45 کیلوگرم مدال نقره، " امیررضا حیدری راد " در وزن منفی 52 کیلوگرم مدال برنز، "سیدعلی حسینی" در وزن منفی 45 کیلوگرم مدال برنز و "سید علیرضا حبیب نژاد‌ " در وزن منفی 39 کیلوگرم مدال برنز بدست آوردند.

در رده جوانان هم آقایان "امیرحسین ایمانی " در وزن منفی 45 کیلوگرم مدال نقره، " سیدصالح زمانی " در وزن منفی 65 کیلوگرم مدال طلا و " انوش دستنبوی " در وزن منفی 52 کیلوگرم مدال برنز این مسابقات را از آن خود کردند.

در رده بزرگسالان نیز " سیدمهدی حسینی " در وزن مثبت 90 کیلوگرم مدال نقره مسابقات کشوری ووشو بندرعباس استان هرمزگان را کسب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز