خبرگزاری کار ایران

یک منبع آگاه در فرودگاه یاسوج خبر داد ؛

پروازهای فرودگاه یاسوج به اردیبهشت ماه 97 موکول شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۶۸۴

یک منبع آگاه در فرودگاه یاسوج به ایلنا گفت: زمان شروع پروازهای فرودگاه این شهر به اردیبهشت ماه 1397 موکول می شود.

به گزارش ایلنا این منبع که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت : تلاش‌های فراوانی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان استانی برای از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج از سرگرفته شده اما باتوجه به شرایط خاص کنونی انجام پروازهای این فرودگاه به‌طور حتم به اردیبهشت ماه سال آینده و به احتمال زیاد به بعد از اردیبهشت ماه موکول شود.

این منبع موثق که نخواست نامش فاش شود، تاکیدکرد:  پیگیری‌ها برای از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج شروع شده اما زمان پروازها در این فرودگاه به این زودی‌ها امکان‌پذیر نیست.

وی خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر از سرگیری پرواز هواپیمایی یاسوج از صبح روز 29 اسفندماه جاری را قویا تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، پرواز هواپیمایی آسمان ATR به شماره 3704 با 65 مسافر و خدمه هواپیمایی متاسفانه در روز 29 بهمن ماه 1396 در ساعت 9 و 45 دقیقه صبح در بالای ارتفاعات دنا سقوط و باگذشت حدود 30 روز از آن حادثه تاکنون، کار انتقال اجساد این هواپیما به پایان نرسیده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز