خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

برق‌دار شدن 31 روستای بویراحمد و دنا در شش سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۶۳۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برق‌دار شدن 31 روستای شهرستان های بویراحمد و دنا در این استان طی شش سال گذشته خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " داود راهزادی " در نشست عیدانه خود با جمعی از پرسنل ستادی و ناحیه بویراحمد در یاسوج گفت: در شش سال گذشته 31 روستای شهرستان های بویراحمد و دنا با اعتباری بیش از 42 میلیارد ریال از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای برق‌دار شدن روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: برای برق‌دار شدن 31 روستای شهرستان‌های بویراحمد و دنا حدود 60 کیلومتر شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف احداث صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک هزار و 477 خانوار روستایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا در قالب 31 روستای عنوان شده در شش سال گذشته از نعمت برق پایدار برخودار شده که با برقرسانی به این روستاها هم شاهد جلوگیری از روند مهاجرتی و هم انجام برخی پروژه های توسعه ای روستایی در این شهرستان ها بوده ایم.

راهزادی، محل تامین اعتبارات برقدار نمودن این روستاها را بند (ز) تبصره 9 ، عمرانی استانی ، منابع داخلی توانیر و توانیری بند 69 برشمرد.

وی گفت: برق‌رسانی به "روستای برآفتاب جلاله پاتاوه دنا"، " مورزرد زیلایی مارگون بویراحمد"،"روستای سیب مداب مرکزی بویراحمد"،"اشکفت علیا لوداب بویراحمد"،"ماشک کار پاتاوه دنا"،"باغ انجیرک مارگون بویراحمد"، "برد جفته زیلایی بویراحمد" و " تل سرخ دیلگون مارگون بویراحمد" را از مهمترین روستاهایی دانست که در شش سال گذشته از نعمت برق پایدار برخودار شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برق‌دار شدن 2 روستای "کیمیه علیا و سفلی مارگون بویراحمد " با استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی برای اولین بار هم در سال گذشته خبرداد.

راهزادی، پراکندگی، سخت گذری و کوهستانی بودن را از مهمترین مشکلات کنونی برای تامین برق پایدار به روستاهای استان گهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد.

وی گفت: هم اکنون تمامی روستاهای دارای کد روستایی بالای 10 خانوار در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخودار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز