خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا مطرح شد:

اجساد 44 مسافر سانحه هوایی یاسوج هنوز شناسایی نشده/ اثری از 7 مسافر نیست/ شناسایی هویت دو برادر

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۵۴۷

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین تلاش‌ها برای پیداشدن بقایا و پیکرهای مسافران سانحه هوایی یاسوج، از شناسایی نشدن 44 جسد این حادثه خبرداد و تاکید کرد: اثری از 7 مسافر این پرواز در دست نیست.

" عزیز فیلی " در گفت‌وگو با ایلنا از یاسوج گفت: بقایا و پیکرهای 21 مسافر سانحه هوایی یاسوج شناسایی و از این تعداد 18 جسد تحویل خانواده های آنان شده است.

وی با بیان اینکه از 21 جسد پیدا و شناسایی شده 2 جسد توسط خانواده های آنان تحویل گرفته نشده است، اظهار داشت: هویت یک جسد دیگر هم در روزهای گذشته مشخص شد که بزودی تحویل خانواده آن می‌شود.

65 مسافر و خدمه در هواپیمایی ATR آسمان یاسوج در روز 29 بهمن ماه 1396 در ارتفاعات دنا این استان دچار سانحه که متاسفانه تمامی مسافران و خدمه های آن کشته شد.

پیداشدن پیکرهای دو برادر به همراه " مژگان نظری"

فیلی با اشاره به اینکه هویت و پیکرهای 44 مسافر دیگر این سانحه هوایی هنوز مشخص و پیدا نشده است، خاطرنشان کرد: هیچ اثر و بقایایی از 7 مسافر این سانحه تاکنون کشف و پیدا نشده است.

وی گفت: در بین بقایا و پیکرهایی شناسایی شده در سانحه هوایی یاسوج می‌توان از " مژگان نظری" ، " سید ایلیا و سید طاها دانشی " نام برد و البته متاسفانه هنوز نام مادر این 2 برادر یعنی " خانم نرگس خوبانی " را مشاهده نکرده ایم.

این مسئول عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی از پیکرهای پیدا نشده مربوط به این استان و البته بیشتر آنها مربوط به سایر استان‌های دیگر کشور است.

اجساد 44 مسافر سانحه هوایی یاسوج هنوز شناسایی نشده/ اثری از 7 مسافر نیست/ شناسایی هویت دو برادر

در یک هفته گذشته بقایا و پیکرها به پایین انتقال داده نشد

وی‌گفت: اگرچه تلاش‌ها برای پیداشدن بقایا و پیکرهای مسافران سانحه‌هوایی یاسوج توسط نیروهای امدادی در جریان است اما متاسفانه در یک هفته گذشته، بقایا و پیکرهایی از این مسافران به پایین انتقال داده نشده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دلیل انتقال نیافتن بقایا و پیکرهای مسافران این سانحه را پیدانشدن این بقایا و پیکرها و همچنین وجود برف سنگین در محل وقوع سانحه برشمرد.

فیلی از حضور مستمر 25 نیروی امدادی در محل وقوع سانحه هوایی یاسوج خبرداد و خاطرنشان کرد: شعاع پیدا کردن بقایا و اجساد این سانحه را از 300 متر به 500 متر افزایش داده ایم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تحویل دادن برخی از اجساد شناسایی شده سانحه هوایی یاسوج در روزهای آینده هم خبرداد و تصریح کرد: تلاش ها برای پیداشدن بقایا و اجساد تمامی مسافران این سانحه هوایی ادامه خواهد داشت و عملیات جستجو متوقف نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز