خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا تشریح شد:

آخرین وضعیت 44 مسافر سانحه هوایی یاسوج / پیکری تحویل خانواده‌ها نشده/ سرنوشت مبهم 7 مسافر

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۵۰

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت جستجوی پیکر مسافران سانحه هواپیمایی یاسوج را تشریح کرد.

" کامروز امینی " در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته در سه‌ماهه گذشته، متاسفانه جسد 44 مسافر هواپیمای سقوط کرده در ارتفاعات دنا تحویل خانواده‌های آنان نشده است.

وی با بیان اینکه از 65 مسافر و خدمه این هواپیما اجساد 21 مسافر آن تحویل خانواده‌ها شده است، اظهارداشت: متاسفانه هرچه زمان می‌گذرد شرایط پیداکردن پیکرها و بقایای مسافران این هواپیما سخت‌تر می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از 44 مسافری که تاکنون اجساد آنها تحویل خانواده های شان نشده نیز بقایا و پیکرهای هفت مسافر اصلا پیدا نشده است.

در 2 هفته اخیر هیچ بقایا و پیکری تحویل پزشکی قانونی نشده است

امینی در ادامه نیز تاکیدذکرد که در 2 هفته اخیر هیچ بقایا و پیکری تحویل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد نشده است.

وی گفت: بقایا و پیکرهای که اکنون در اختیار اداره کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد است، همگی مربوط به قبل بوده و بقایا و پیکرهایی در 2 هفته گذشته به این اداره کل تحویل داده نشده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روزهای بارانی نیز هیچگونه کار انتقال پیکرها و بقایا بدلیل شرایط سخت ارتفاعات دنا انجام نگرفته است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، هواپیمای ATR آسمان با 65 مسافر و خدمه در روز 29 بهمن ماه 1396 در ارتفاعات دنا سقوط کرد که با گذشت 85 روز از آن واقعه همچنان جسد 44 مسافر و خدمه تحویل خانواده ها نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز