خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی باشت به ایلنا خبر داد:

خودکشی نوجوان 15 ساله در باشت/ دومین خودکشی نوجوانان در یک هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۳۶۸

بخشدار مرکزی باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از خودکشی پسر نوجوان ۱۵ ساله در این شهر خبرداد و اظهارداشت: این نوجوان با حلق آویز کردن خود به زندگی اش پایان داد.

" مهرداد انبازپور " در گفت‌وگو با خبرنگارایلنا گفت: متاسفانه این نوجوان 15 ساله ساعت ۱۵ دیروز سه‌شنبه اقدام به خودکشی کرد.

وی دلیل خودکشی این نوجوان 15 ساله را نامعلوم دانست و اظهار داشت:‌ جسد این نوجوان برای انجام مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

بخشدار مرکزی باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از در دست بررسی بودن دلیل یا دلایل خودکشی این نوجوان 13 ساله خبرداد و خاطرنشان کرد:‌ در سال گذشته نیز متاسفانه ۲ جوان باشتی اقدام به خودکشی کردند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان باشت از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز این استان 100 کیلومتر فاصله دارد.

حدود 2 هفته پیش نیز نوجوان 16 ساله ای در روستای " سروک یاسوج " خود را حلق آویز کرد.

" سیدمحمدکاظم نظری " معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست رسانه ای نیز از روند روبه افزایش خودکشی ها در این استان اظهار نگرانی کرد و آن را معضل جدی خواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز