خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

منتظر مصوبه دولت برای تعطیلی پنجشنبه‌ها هستیم/ارائه درخواست وزیر نیرو به دولت

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۲۵۱

معاون‌هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع‌استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تعطیلی روز پنجشنبه در تابستان امسال منتظر مصوبه هیات دولت هستیم.

" جعفر گوهرگانی" به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: هر ساله روز پنجشنبه در شروع فصل تابستان در استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل اعلام می‌شد و امسال نیز همانند سال‌های گذشته درخواست تعطیلی این روز را به مرکز ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد تعطیلی پنجشنبه امسال مربوط به تمام استان‌های کشور باشد از درخواست " دکتر اردکانیان " وزیر نیرو برای تعطیلی این روز به هیات دولت خبرداد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما منتظر پاسخ و مصوبه احتمالی هیات دولت برای تعطیلی روز پنجشنبه هستیم و بطور حتم اطلاع رسانی‌های لازم در این ارتباط صورت می گیرد.

گوهرگانی، تعطیلی روز پنجشنبه با هدف کاهش مصرف و مدیریت بهینه انرژی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: متاسفانه هم اکنون شاهد کم بارشی و بحران کمبود آب در اغلب استان های کشور هستیم.

وی گفت: با تعطیلی روز پنجشنبه می‌توان از هدر روی انرژی جلوگیری‌کرد و تاحدودی وضعیت تامین انرژی را مدیریت کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، هرساله با شروع فصل گرما، روز پنجشنبه در استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان شهریورماه تعطیل اعلام می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز