خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری جلسات در روز شنبه ممنوع است/ اشتغال جوانان مهمترین دغدغه ملاقات کنندگان

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۷۳

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز شنبه هرهفته برگزاری هرگونه جلسه ای ممنوع است و همه مدیران برای ملاقات مردمی و پاسخگویی به آنها باید در اداره مربوطه حضور داشته باشند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "جعفر گوهرگانی " در برنامه ملاقات عمومی ۲۰ نفر از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ متقاضیان و ملاقات کنندگان هم فقط در این روز به اداره و یا دستگاه مربوطه که ارتباط  کاری دارند برای رفع مشکل و دریافت پاسخ خود مراجعه کنند.

دبیر شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این روز برای دیدار وملاقات عمومی در تمام ادارات همه شهرستان ها و مرکز استان تعیین شده است و بطور مستمر ادامه دارد.

گوهرگانی با بیان اینکه، سعی براین است تا این فرهنگ در استان نهادینه شود که متقاضیان فقط در این روز برای رفع مشکلات به ادارت مراجعه کنند، اظهارداشت: دستگاه های دولتی هم فقط در این روز تمام وقت خود را برای جوابگویی به خواسته های مردمی بکار گیرند و دیگر روزهای هفته پیگیر امور وانجام دیگر وظایف و ماموریت های اداری باشند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه ملاقات عمومی، اشتغال جوانان را بزرگترین دغدغه در استان دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و دولت اگر دو دغدغه داشته باشند یکی از آنها اشتغال است و در این رابطه همه امکانات دولت و بخش خصوصی برای اشتغال بسیج شده است.

وی افزود: بخش خصوصی و کارآفرینان با حمایت و پشتیبانی جدی دولت برخوردارند تا ضمن تولید، زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم کنند و مردم، فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان ما هم باید خودشان پای کار باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز