خبرگزاری کار ایران

یک منبع آگاه به ایلنا خبر داد:

رگبار گلوله به منزل مسکونی و رعب و وحشت اهالی در گچساران/ حادثه مصدوم نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۳۰۰

یک منبع آگاه در گچساران تایید کرد که تیراندازی نیمه‌های شب گذشته در یکی از محلات شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران مصدومی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: نیمه‌های شب گذشته فردی ناشناس با شلیک گلوله به در و دیوار محل سکونت یکی از شهروندان ساکن در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران سبب رعب و وحشت مردم و اهالی محل شد.

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، اظهارداشت: البته صاحب منزل مسکونی که گلوله‌ها به در و دیوار خانه وی برخورد کرده مدعی است چندروز گذشته با فردی نزاع داشته و احتمال اینکه همان فرد دست به چنین اقدامی زده باشد، وجود دارد.

وی افزود: دستور بازداشت فرد مظنون صادر و بزودی به دستگاه‌های انتظامی و قضایی معرفی می‌شود.

این منبع آگاه تاکید کرد که گلوله‌های شلیک شده شب گذشته فقط به در و دیوار برخورد کرده و مصدومیتی برای کسی پیش نیامده است.

وی گفت: هم اکنون شهر دوگنبدان و محله مورد نظر در امنیت کامل بوده و مشکل ناامنی وجود ندارد.

این منبع آگاه از جمع آوری تعدادی " پوکه " در این محله هم خبرداد و خاطرنشان کرد: "پوکه"های کشف شده در اختیار نیروی انتظامی است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از شهرهای گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 130 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز