خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج مطرح کرد:

نگرانی از مصرف رو به رشد قلیان در بین خانم‌ها و جوانان/ اغلب مغازه‌های قلیان فروشی مجوز ندارند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۰۸۵

مدیر سلامت محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج از افزایش مصرف قلیان در بین خانم ها و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" محمدرضا قلعه گلاب" در گفت و گوی رادیویی گفت: متاسفانه مصرف قلیان در بین خانم ها و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مردان بیشتر شده که این جای نگرانی بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه مصرف قلیان در بین مردان استان کهگیلویه و بویراحمد روبه کاهش است، اظهار داشت:‌ قرارگرفتن این استان در همسایگی استان‌های جنوبی مانند خوزستان یکی از عوامل دسترسی آسان به انواع دخانیات است.

مصرف قلیان در بین خانم ها و جوانان به یک تفریح تبدیل شده است

مدیر سلامت محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج افزود: وضعیت کنونی مصرف روبه رشد قلیان در بین خانم ها و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است و متاسفانه مصرف قلیان در بین خانم ها و جوانان به یک تفریح تبدیل شده است.

قلعه گلاب در پاسخ به این سئوال که چرا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در کنار امور صنفی اقدام به صدور مجور مغازه‌های قلیان فروش در سطح شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهر یاسوج می‌کند؟ تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هیچگونه مجوزی برای فعالیت مغازه های قلیان فروشی صادر نکرده است.

وی گفت: براساس قانون هر مغازه ای که بخواهد قلیان بفروشد و مجوز کسب داشته باشد باید اقدام به تبلیغ ممنوع بودن مصرف دخانیات بکند.

اغلب مغازه های قلیان فروش مجوز کسب و کار ندارند

مدیر سلامت محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه این دانشگاه اصرار بر جمع آوری مغازه‌های قلیان فروشی دارد، تصریح کرد:‌ اغلب مغازه های قلیان فروشی در سطح شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد مجوزهای لازم فروش هستند.

قلعه گلاب گفت: براساس قانون، میزان مصرف قلیان در سال آینده باید 30 درصد کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز