خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران خبرداد:

دستگیری 46 سارق در گچساران/ کاهش 11 درصدی نزاع‌های دسته جمعی

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۱۳۴

فرمانده نیروی انتظامی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 46 سارق در سالجاری خبرداد و اظهار داشت: بیشتر دستگیرشدگان سارقان منازل مسکونی و خودروها بوده اند.

" سیدمحمد موسوی" در گفت‌وگو با ایلنا از گچساران گفت: در مدت مشابه سال گذشته 31 سارق در این شهرستان دستگیر که آمار دستگیرشدگان نسبت به مدت مشابه رشد 30 درصدی را نشان می دهد.

وی به مردم شهرستان گچساران توصیه کرد در ایام مختلف سال دقت های لازم برای مراقبت از وسایل منازل و یا سایر اموال خود را داشته باشند.

کاهش 11 درصدی نزاع های دسته جمعی

فرمانده نیروی انتظامی گچساران از کاهش 11 درصدی نزاع دسته جمعی در این شهرستان طی سالجاری هم سخن گفت و خاطرنشان کرد: در سالجاری 86 درگیری داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 11 درصدی را شاهد هستیم.

موسوی، مهمترین دلیل کاهش نزاع دسته‌جمعی را فرهنگ‌سازی عنوان و تصریح کرد: امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد کاهش چشمگیر نزاع در شهرستان گچساران باشیم.

به گزارش ایلنا، شهرستان گچساران از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز این استان حدود 130 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز