خبرگزاری کار ایران

سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد:

زلزله، کتابخانه مرکزی یاسوج را تعطیل کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۱۸۳

سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی سه ماهه کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی شهر یاسوج به دلیل تعمیر خسارت ناشی از زلزله خبرداد.

به گزارش ارسالی به ایلنا یاسوج، " یاسر رحیمیان " ضمن اعلام تعطیلی سه ماهه کتابخانه مرکزی «آیت الله ملک حسینی» شهر یاسوج گفت: برخی دیوارهای کتابخانه مرکزی یاسوج در چندین زلزله و پس لرزه اخیر دچار ترک خوردگی و آسیب شده است که با موافت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و نامه نگاری‌هایی که با استانداری استان انجام گرفت و جذب اعتبار لازم برای تعمیرات و بهسازی، این کتابخانه به مدت سه ماه تعطیل موقت خواهد شد.

وی افزود: البته در زمان این تعطیلی موقت چند کتابخانه عمومی در سطح شهریاسوج برای ارائه خدمات و استفاده اعضا و مراجعین کتابخانه مرکزی یاسوج در نظر گرفته شده است.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ بنابراین کتابخانه‌های عمومی امام خمینی (ره) و امام علی (ع) پذیرای اعضای مرد و کتابخانه‌های عمومی فجر دولت آباد و فاطمیه تربیت حوزه علمیه یاسوج پذیرای اعضای زن جهت استفاده از خدمات سالن مطالعه وبخشهای مخزن و مرجع خواهند بود.

رحیمیان افزود: کتابخانه عمومی ولی عصر (عج) شهر مادوان نیز در این مدت به اعضای کتابخانه مرکزی یاسوج خدمات می‌دهد و البته با رایزنی با آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، مدرسه شهید غلامی شهریاسوج واقع در بلوارایت الله کاشانی روبروی فرعی چهاردم سالم آباد را نیز به میزمطالعه تجهیز نماییم تا اعضای محترم نیز با کمبود فضای مطالعه روبرو نشوند.

وی گفت: آن دسته از اعضای کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی (ره) که کتاب‌هایی را به امانت برده‌اند می‌توانند جهت برگشت کتب و منابع خود را اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تحویل دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز