خبرگزاری کار ایران

راهزادی خبرداد:

اجرای برنامه‌های تشویقی مدیریت مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۵۲۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز اجرای برنامه‌های تشویقی مدیریت مصرف برق در این استان خبر داد.

به‌‌گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " داود راهزادی" در حاشیه بازدید از پروژه برق‌رسانی به مسکن مهر گچساران گفت: به‌ منظور کاهش پیک بار مصرف برق، برنامه‌های تشویقی شرکت توزیع نیروی برق استان، در حوزه‌های مشترکین صنعتی، کشاورزی، مشترکین دیماندی اداری و سایر مصارف، مشترکین دارای مولدهای خود تامین و ایستگاه‌های سوخت گاز طبیعی (CNG) آغاز شده است.

وی افزود: این مشترکین می‌توانند با مراجعه به واحد مدیریت مصرف ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد و امضای تفاهم‌نامه از طرح‌های تشویقی این شرکت بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح طرح‌های تشویقی این شرکت در بخش‌های مختلف، خاطرنشان کرد: مشترکین صنعتی می‌توانند با جابجایی تعطیلات هفتگی و کاهش برق مصرفی خود در ساعات اوج بار) 23- 19 ( و یا در شبانه روز از پاداش طرح های تشویقی این شرکت بهره مند شوند.

راهزادی گفت: مشترکین کشاورزی نیز می‌توانند با قطع بار مصرفی چاه آب کشاورزی خود در ساعات اوج بار از معافیت کامل پرداخت بهای برق مصرفی برخوردار شوند و دیگر مشترکین کشاورزی نیز با کاهش مصرف برق خود در ساعات اوج بار، شامل برنامه های تشویقی این شرکت شوند.

وی افزود: مشترکین دیماندی ادارات(عمومی)، سایر مصارف و ایستگاه های گاز CNG نیز با کاهش برق مصرفی خود در ساعات اوج بار، نیز می توانند از طرح های تشویقی این شرکت استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مشترکین دارای مولدهای خود تامین نیز با مشارکت در زمینه تولید برق شامل برنامه های تشویقی این شرکت خواهند شدف اظهارداشت: مشارکت در مدیریت مصرف برق توسط مردم و شهروندان استان علاوه بر زمینه اقتصادی و مالی آن باعث کاهش خاموشی ها در سطح استان می گردد و همه از برقی پایدار، بهره مند خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، 240 هزار اشتراک برق در این استان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز