خبرگزاری کار ایران

جمیاری در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

575 زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد/ 74 نفر بخاطر مهریه زندانی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۶۹

مدیرکل جدید زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری خیرین در ماه مبارک رمضان در این استان خبرداد.

" اسماعیل جمیاری " در حاشیه برگزاری سفره افطاری با حضور برخی از زندانیان در مسجد قبا یاسوج به ایلنا گفت: براساس برنامه هر ساله، جشن گلریزان با هدف جمع آوری کمک خیرین جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی با تاکید بر درخواست خود از خیرین درون و برون استانی جهت حضور در جشن های گلریزان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در جشن گلریزان سال گذشته بیش از 40 میلیارد ریال جمع آوری که 214 زندانی غیرعمد از زندان های این استان آزاد شدند.

مدیرکل جدید زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: جشن گلریزان امسال نیز در شهرهای دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران، دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه و یاسوج مرکز این استان در روزهای پیش رو برگزار می شود.

جمیاری، زمان برگزاری اولین جشن گلریزان را مربوط به شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در روز چهاردهم رمضان (فردا) عنوان و اظهارداشت: جشن گلریزان یاسوج نیز در روز پانزدهم رمضان (پنجشنبه جاری) در تالار لاله این شهر و همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

وی حضور برای عموم مردم جهت شرکت در جشن گلریزان امسال استان کهگیلویه و بویراحمد را آزاد ذکر و خاطرنشان کرد: از تمامی خیرین درون و برون استانی صمیمانه می خواهیم برای آزادی بیشتر زندانیان این استان در این جشن ها حضوری پرشور داشته باشند.

575 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل جدید زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: 575 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های این استان حضور دارند که بیشترین آمار این زندانیان مربوط به زندان شهر یاسوج مرکز استان است.

جمیاری با بیان اینکه این زندانیان دارای محکومیت‌های مالی به تعداد 472 نفر ، مهریه 72 نفر ، تصادفات 14 نفر ، حوادث کارگاهی هشت نفر و هفت نفر دیگر نیز دارای محکومیت " ترک نفقه " هستند، یادآور شد: میزان بدهی این تعداد زندانی بیش از 50 میلیارد تومان است.

وی گفت: هم اکنون 313 زندانی جرائم غیرعمد در زندان یاسوج، 189 زندانی در زندان دهدشت ، 72 زندانی در زندان گچساران و یک زندانی هم در کانون اصلاح و تربیت را این زندانیان شامل می شوند.

74 نفر بخاطر مهریه در زندان های کهگیلویه و بویراحمد زندانی هستند

مدیرکل جدید زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از زندانی بودن 74 نفر بخاطر مهریه در زندان های این استان هم اظهار نگرانی کرد و یادآورشد: بنظر می رسد خانواده ها بویژه زوجین بایستی گذشت های بیشتری از خود در این ارتباط نشان دهند.

جمیاری گفت: برگزاری جشن گلریزان دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در روزهای آینده برگزار و امیدواریم شاهد آزادی تعدادی زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان با کمک خیرین در این ماه مبارک باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز