خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تامین اجتماعی گچساران:

بدهی میلیاردی سدچم شیر گچساران به سازمان تامین اجتماعی/ ادعای پرداخت بدهی‌های تامین اجتماعی درست نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۵۹۰

رئیس اداره تامین اجتماعی گچساران از بدهی میلیاردی بیمه های پروژه سدچم شیر این شهرستان به سازمان تامین اجتماعی خبرداد.

 محسن علیزاده در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا از گچساران گفت: اینکه مدیران و تصمیم گیران در پروژه " سدچم شیر " در مصاحبه  با رسانه ها عنوان داشته اند که 48 میلیارد تومان بابت بیمه پرسنلی و کارگاهها به تامین اجتماعی پول پرداخت کرده اند را قبول ندارم و ادعای آنان را رد می کنم.

وی با تاکید بر رد سخنان مسئولان سدچم شیر گچساران در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش پرداخت بیمه های میلیاردی به سازمان تامین اجتماعی، اظهارداشت: آقایان مطلبی را گفته اند و سندی هم ارائه نکرده ‌اند و ما هم از وجود چنین اسنادی در اداره تامین اجتماعی گچساران بی خبر هستیم.

رئیس اداره تامین اجتماعی گچساران افزود: مسئولان سدچم شیر گچساران در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفته اند که از شروع عملیات اجرایی پروژه سدچم شیر تاکنون بابت تمامی بیمه های انسانی و کارگاهی مبلغی معادل 48 میلیارد تومان پرداخت که ما به عنوان مسئولان اداره تامین اجتماعی این شهرستان مطالب عنوان شده از سوی مسئولان سدچم شیر را رد و چنین مبلغی به این اداره واریز نشده است.

علیزاده مبلغ واریز شده پروژه سدچم شیر به تامین اجتماعی گچساران طی هفت ساله گذشته را حدود 22 میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون بیش از 13 میلیارد تومان بدهی بیمه ای دارد.

وی گفت:‌ اسپانسر بیمه ای سدچم شیر گچساران شرکت " سابیر "  وابسته به شستا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز