خبرگزاری کار ایران

فیض‌الله پاسره خبر داد:

شروع فاز دوم مجتمع آب رسانی باباکلان گچساران/ فعال‌بودن 18 پروژه آب‌رسانی روستایی

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۲۸۳

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از شروع به‌کار فاز دوم مجتمع آب‌رسانی باباکلان شهرستان گچساران با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال خبرداد.

فیض‌الله پاسره به خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: فاز دوم پروژه مهم و حیاتی مجتمع آب‌رسانی باباکلان گچساران بااعتباری بیش از 30 میلیارد ریال شروع شده و امیدواریم هرچه زودتر این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی با تشریح شرایط خاص این پروژه اظهارداشت: خط انتقال این پروژه 10 کیلومتر بوده و البته فاز اول آن به‌طول 24 کیلومتر و سه مخزن با ظرفیت هزار و 700 مترمکعب به پایان رسیده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با اجرای حریم، ایستگاه پمپاژ فاز اول پروژه آب‌رسانی به باباکلان به بهره برداری می‌رسد.

پاسره با بیان اینکه یک‌سوم جمعیت روستایی گچساران تحت پوشش مجتمع آب‌رسانی باباکلان این شهرستان قرار دارد، تصریح کرد: با اتمام فازهای اول و دوم، مشکل خاصی در حوزه آب‌رسانی روستایی باباکلان گچساران نخواهیم داشت.

فعال بودن 18 پروژه  آب‌رسانی روستایی گچساران

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از فعال بودن 18 پروژه آب‌رسانی روستایی با اعتباری بیش از 95 میلیارد ریال خبرداد.

پاسره با تشریح پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها، اظهارداشت: این پروژه‌ها بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی گفت: تاکنون 68 درصد از اعتبارات این پروژه‌ها تخصیص یافته و مجتمع آ‌ب‌رسانی به باباکلان گچساران نیز در قالب همین پروژه‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز