خبرگزاری کار ایران

حاتم پیام:

60 هزار نفر در مادوان یاسوج روزانه تنها 2 ساعت آب‌شرب دارند

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۶۹۷

عضو شورای اسلامی شهرستان بویراحمد بااظهار تاسف از شرایط کنونی مشکلات نبود آب و کمی آب در شهر مادوان این شهرستان از قطعی‌های شبانه روزی آب شرب سالم در این شهر اظهار تاسف و نگرانی و کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حاتم پیام در نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب شهری این استان برگزار شد، اظهارداشت: 60 هزار نفر در شهر مادوان بویراحمد سکونت دارند که در طول شبانه روز تنها 2 ساعت دارای آب شرب سالم و قابل مصرف هستند.

وی با ناگوار توصیف کردن شرایط آب شرب موردنیاز شهروندان مادوان بویراحمد، خاطرنشان کرد:‌ در شهر مادوان در هر ۲۴ ساعت کمتر از ۲ ساعت دسترسی مستقیم به آب شرب برای شهروندان وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر مادوان بویراحمد گفت:‌ نوسازی خطوط انتقال آب ، شبکه آبرسانی و اجرای شبکه فاضلاب سطح شهر از جمله زیرساخت‌های مهم و حیاتی در شهر مادوان است که ضرورت دارد هرچه سریع‌تر انجام گیرد.

پیام، نبود دسترسی مطلوب به آب شرب ، فرسودگی خطوط لوله آب و برخوداری نداشتن شهروندان از شبکه فاضلاب شهری را از مهمترین مشکلات کنونی برای سلامت و بهداشت آنان در شهر مادوان بویراحمد برشمرد.

عضو شورای اسلامی شهرستان بویراحمد افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر پروژه آبرسانی از تنگ کبوتری روستای مهریان به شهر مادوان اجرایی شود تا نیاز آب شرب شهر تامین وموانع و مشکلات در حوزه آب و فاضلاب از سر راه مردم برداشته شود.

** الحاق شهر مادوان و روستاههای حومه به یاسوج ضروری است

پیام، الحاق شهر مادوان بویراحمد و روستاههای حومه یاسوج به حوزه شهری را ضروری خواند و تاکید کرد که این الحاق، خواست تمامی شهروندان شهر مادوان است.

وی گفت:‌ الحاق شهر مادوان و روستاهای حومه به شهر یاسوج مطالبه به حق جامعه ۶۰ هزارنفری ساکنین این حوزه و تحقق آن هدف اصلی شورای این شهر است.

این عضو شورای اسلامی شهر مادوان بویراحمد اظهار امیدواری کرد تا سه سال آینده، شهر مادوان و روستاهای حومه به مجموعه جغرافیایی شهر یاسوج افزوده و ملحق شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهر مادوان با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.

حاشیه نشینی در شهر مادوان چشمگیر و البته بنظر می رسد خدمات ارائه شده به شهروندان پاسخگوی رشد روزافزون حاشیه نشینی نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز