خبرگزاری کار ایران

پور معرفت خبر داد:

بهره‌مندی کشاورزان کهگیلویه و بویراحمدی از 20 ساعت برق رایگان

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۷۵

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشوق های ویژه ای برای دارندگان تعرفه های کشاورزی و صنعتی که در دوران پیک بار مصرف برق در این استان همکاری کنند درنظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، پیمان پورمعرفت در گفت‌وگو با روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس تفاهم نامه ای که با دارندگان تعرفه های صنعتی و کشاورزی در این استان خواهیم بست مشوق های ویژه ای برای آنان در صورت پایبندی به این تفاهم نامه ها در نظر گرفته می شود.

وی با تشریح مشوق‌های پیش‌بینی شده برای دارندگان تعرفه های صنعتی و کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این تشویق‌ها در 2 بخش برق رایگان و تخفیف‌های ویژه مصرف برق اعمال‌خواهد شد.

رئیس‌گروه مدیریت مصرف‌ شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه‌وبویراحمد افزود: اگر دارندگان تعرفه‌های کشاورزی و صنعتی در این استان در یکی از دوران ساعات پیک یعنی ساعات 12 تا 19 و 19 تا 23 میزان مصرف برق خود را مدیریت کرده و مصرف برق نداشته باشند از 20 ساعت برق رایگان بهره مند می شوند.

پورمعرفت با تاکید بر اینکه سیاست های تشویقی وزارت نیرو برای دارندگان تعرفه های 3 الف ، 3 ب ، 3 ج و چاه‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی 50 کیلووات در سالجاری نسبت به سال گذشته بیشتر شده است، یادآور شد: کشاورزانی که دارای تعرفه 3 الف (چاه کشاورزی) هستند و در دوران پیک مصرف برق نداشته باشند از 20 ساعت برق رایگان بهره مند خواهند شد.

وی گفت: کنتورهای برق تمامی تعرفه های 3 الف ، 3 ب ، 3 ج چاه‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی 50 کیلووات به بالا بایستی " فهام " باشد.

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین تعرفه 3 الف دارای کنتور دیجیتالی در این استان را 2 هزار و 140 مشترک و تعداد کنتورهای 3 ب و 3 ج 50 کیلووات به بالای کشاورزی را 188 دستگاه برشمرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، 240 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حدود 190 هزار اشتراک آن خانگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز