خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با ایلنا :

حکم قاتلان طلافروشی یاسوج در ملاءعام اجرا می شود/ اجرای حکم جلوی مغازه طلافروش

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۱۰

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد از اجرا شدن حکم قاتلان طلافروشی یاسوج در ملاعام خبرداد.

حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: حکم اعدام قاتلان طلافروشی یاسوج که در 30 دی ماه سال 1396 در اقدامی مرتکب سرقت از طلافروشی و قتل طلافروش در این شهر شدند در ملاعام اجرایی می شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش دستگاه قضایی بر احقاق حقوق مردم و فراهم کردن بسترهای آرامش آنان است، اظهارداشت: تلاش می‌کنیم حکم قاتلان طلافروشی یاسوج در جلوی مغازه طلافروش اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد افزود: پرونده های خشونت بار چون قتل، سرقت های مسلحانه و ناامنی هایی که آرامش جامعه را برهم بزند بطور ویژه در دستگاه قضایی بررسی و احکام آنها در کمترین زمان ممکن صادر می شود.

مزارعی باتشریح سرقت از طلافروشی یاسوج، خاطرنشان کرد:‌ سه نفر سارق طی یک نقشه از پیش طراحی شده با استفاده از خلوتی بازار و شرایط جوی بارانی و تغییر پوشش ساعت 14 روز 30 دی ماه سال گذشته اقدام به قتل یکی از فروشندگان طلافروشی رضوی هنگام مراجعت به منزلش در شهر یاسوج کردند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: سارقان ابتدا با ربودن طلافروش، وی را به خارج از شهر یاسوج برده و با اسلحه به قتل رسانده و با برداشتن کلید و ریموت کنترل مغازه و تغییر پوشش، وارد مغازه شده و مقداری از طلاهای مغازه را به سرقت برده و متواری شدند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه ردی از سارقان در دست نبود، تصریح کرد: از لحظه وقوع حادثه این پرونده با مدیریت دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و همکاری نیروهای پلیس آگاهی و اطلاعات و پیگیری های شخص سردار فرماندهی انتظامی استان در دستور کار قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی ویژه قرار گرفت و روز پنجشنبه، 24 خرداد ماه به میمنت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر دستگیر و به سرقت اموال مسروقه اعتراف کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز