خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

روحانی خلاقیت و ایده‌های بسیار خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۱۶

دولتی که امروز سر کار آمده، منافعی برای کشور و نظام داشته، زیرا دکتر روحانی از اندیشمندان و نیروهای فاضل و وفادار به نظام وانقلاب و دارای تدبیر و اندیشه بالائی است که خلاقیت و ایده‌های بسیار خوبی همراه با تجربیات ارزشمند به همراه دارد و باید از این ایده‌ها و نظرات، برای کمک به حل مشکل مردم، کمک بگیریم.

ایلنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: راه نجات کشور با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید، جدی گرفتن مشکلات مردم و حل این مشکلات است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن رضائی شامگاه یکشنبه در گرگان گفت: مردم ما باید بهترین زندگی را از حیثفرهنگی، اقتصادی و اخلاقی همراه با داشتن امنیت و شغل سپری کنند و ما به عنوان خادمین مردم، باید این شرایط را فراهم کنیم.
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در ابعاد علمی و سیاسی و حتی نظامی موفقیت‌های چشمگیری داشته و تنها در این تنگناهای ذکر شده، گرفتار شده است.
وی اظهار داشت: من و حامیانم همچنان پرچمدار چنین تفکری هستیم و این تفکر را نیز ادامه می‌دهیم و هرگز در این مسیر خسته نمی‌شویم و این راه را‌‌‌ رها نمی‌کنیم و تا جائی ادامه می‌دهیم که فقر و گرانی از کشور بیرون برود.
رضایی در ادامه گفت: ما شعارهای خود در دولت امروز و مجلس دو سال آینده را همراه با شعارهای دولت تدبیر و امید پیگیری می‌کنیم و اگر فرمان اداره کشور در دست ما بود، وضعیت کنونی طوری دیگر می‌شد.
وی با تاکید براینکه صبر منطق اصلی دراین راه است، گفت: دولتی که امروز سر کار آمده، منافعی برای کشور و نظام داشته، زیرا دکتر روحانی از اندیشمندان و نیروهای فاضل و وفادار به نظام وانقلاب و دارای تدبیر و اندیشه بالائی است که خلاقیت و ایده‌های بسیار خوبی همراه با تجربیات ارزشمند به همراه دارد و باید از این ایده‌ها و نظرات، برای کمک به حل مشکل مردم، کمک بگیریم.
دبیر مجمعع تشخیص مصلحت نظام گفتند: ما اصل مذاکرات و فضای بین المللی ایجاد شده در دولت یازدهم را قبول داریم، اما در جزئیات و بحث‌ها، برنامه‌ها و دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد.
رضایی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت‌های ارزشمندی شده و همین مساله ایران را به یک کشور قدرتمند در منطقه و حتی جهان تبدیل کرده و ما باید از این ظرفیت سازی ایجاد شده در ابعاد، علمی، سیاسی، نظامی و غیره، استفاده بهینه نمائیم.
وی یادآور شد: امروز همگان در دنیا می‌دانند که مساله سوریه، فلسطین، لبنان، عراق، بحرین و افغانستان بدون حضور ایران حل نمی‌شود، پس باید از این شرایط به وجود آمده و نیاز جامعه جهانی به ایران، استفاده کنیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز شرایطی نیست که از ارزش‌ها دست بکشیم و خود را تسلیم کنیم، بلکه از ظرفیت‌های دیگری نظیر روابط بین الملل ایران، توانائی در برقراری صلح، توانائی در حل مشکل ناامنی، توانائی خلع سلاح‌های اتمی و همچنین توانائی محو سلاح‌های شیمیائی اسرائیل و دیگر کشور‌ها که برای کشورمان ایجاد شده، باید استفاده کنیم.
رضائی افزود: دیدگاه ما در مذاکرات، استفاده از مساله حل و فصل و ظرفیت‌ها و منافع بزرگی که برای کشور ایجاد شده است و معتقدیم اگر ایران در منطقه نباشد، کشورهای منطقه در باتلاق گیر خواهند کرد، پس بنابراین دولت باید در این مسیر حرکت کند و ما نیز به دولت کمک خواهیم کرد.
به گفته دبیر تشخیص مصلحت نظام، دولت در مردم امید به وجود آورده، به‌طوری که گروهی از سیاسیون که دیگر قطع امید ازخدمت به کشور و مردم کرده بودند، امروز وارد یک حیاط و اتاق بزرگ‌تر در جبهه خدمت شده‌اند و این از دستاوردهای انتخابات است.
وی خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم، افکارمان را به دولت در جهت حل مشکلات مردم ارائه دهیم تا دولت هم به اهداف وبرنامه‌های درستی برسد وآمادگی عملیاتی و اجرائی کردن برنامه‌ها را نیز داریم.
وی یادآور شد: با همراهی و همکاری کردن باید کار‌ها را پیش ببریم و با دعوا و زد وخورد نمی‌توان به جائی رسید وسیاست و خط مشی باید طوری باشد تا کشتی غول پیکر را به سر منزل مقصود برسانیم.
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: خلق حماسه سیاسی که توسط مردم در انتخابات ۲۴ خرداد رقم خورد، زمینه ساز شکسته شدن محاصره و تحریم‌ها شد.
محسن رضائی افزود: مردم ایران در خلق حماسه سیاسی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود، نقش اساسی را ایفا کردند و آنچه مقام معظم رهبری انتظار داشتند که مردم به صحنه بیایند، به خوبی رخ داد.

وی تصریح کرد: حضور میلیونی مردم باعثشد تا خواب‌ها، توطئه‌ها و رویاهای دشمنان برای محاسبه ایران، خنثی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز صدا و سیما بعد از انتخابات، بهتر از گذشته مشکلات مردم را به مسئولان منعکس می‌کند و این بسیار خوب است، زیرا اعتقاد داریم مردم صاحبان این نظام و انقلاب هستند و همه باید به فکر مردم باشیم.
وی اظهار کرد: پشتوانه این نظام و انقلاب در همه زمینه‌ها، اعم از اقتصادی، امنیت و اعتبار بین المللی مردم هستند و باید در حل مشکلات همه طوایف و قبایل و مردم را ببینیم و تنها به فکر تهران نباشیم، زیرا همه شهر‌ها و روستا‌ها و مناطق مختلف کشور جزئی از ایران هستند و ایران تنها در تهران خلاصه نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز