خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل بیمه سلامت استان گلستان:

پرداختی بیمه شدگان برای ۱۳۶ قلم داروی بیماران خاص کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۸۰

بر اساس تفاهم نامه امضاء شده فیمابین وزارت بهداشت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به منظور جبران بخشی از افزایش قیمت دارو ناشی از تغییر نرخ ارز، مقرر شد پرداخت مابه التفاوت افزایش قیمت ۱۳۶ قلم داروهای بیمارستانی و تخصصی، شیمی درمانی و ام اس، نسبت به نرخ دارو در سال گذشته، توسط سازمان های بیمه گر انجام پذیرد.

ایلنا - گرگان: معاون اداره کل بیمه سلامت استان گلستان گفت: رقم پرداختی از سوی بیمه شدگان برای ۱۳۶ قلم داروی بیماران خاص و صعب العلاج به قیمت اسفند سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا از گرگان، مهرداد کمانگری، گفت: بر اساس تفاهم نامه امضاء شده فیمابین وزارت بهداشت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به منظور جبران بخشی از افزایش قیمت دارو ناشی از تغییر نرخ ارز، مقرر شد پرداخت مابه التفاوت افزایش قیمت ۱۳۶ قلم داروهای بیمارستانی و تخصصی، شیمی درمانی و ام اس، نسبت به نرخ دارو در سال گذشته، توسط سازمان های بیمه گر انجام پذیرد.

وی افزود: مفاد تفاهم نامه مذکور از اول ماه جاری لازم الاجرا بوده و بیماران فوق داروهای خود را با قیمت های مصوب اسفند ۹۱ دریافت می کنند.

وی ادامه داد: بیمه شدگان در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانند به اداره کل بیمه سلامت گلستان و یا معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز