خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شیلات گلستان:

عملکرد اداره کل شیلات گلستان در سال ۹۱ ارتقاء یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۵۵

عملکرد اداره کل شیلات گلستان در ارزیابی انجام شده از سوی دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان، در سال ۹۱ نسبت به سال قبل ارتقاء یافته است.

ایلنا - گرگان: مدیرکل شیلات گلستان گفت: عملکرد این اداره کل در ارزیابی انجام شده از سوی دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان، در سال ۹۱ نسبت به سال قبل ارتقاء یافته است.
به گزارش ایلنا از گرگان، «علی اکبر پاسندی» افزود: در این ارزیابی، عملکرد شیلات در دو بخش عمومی و اختصاصی مورد بررسی قرارگرفته و این اداره کل توانست از شاخص‌های عمومی ۴۵/۸۷۰ امتیاز و از شاخص‌های اختصاصی ۹۴/۹۴۲ امتیاز و از میانگین آن‌ها ۷/۹۰۶ امتیاز کسب نماید.
به گفته وی، عملکرد اداره کل شیلات گلستان نسبت به سال قبل به میزان۷/۱۳۲ امتیاز و معادل ۱۷ درصد بهبود داشته است.

پاسندی با بیان اینکه اداره کل شیلات گلستان در سال ۹۱ نسبت به سال قبل از حیثشاخص‌های عمومی ۷۸/۱۷ درصد افزایش امتیاز داشته است، تصریح کرد: این اداره کل توانسته در این بخش ۰۴/۸۷ درصد اهداف کلان دستگاه خود را محقق نماید.
وی خاطرنشان کرد: همچنین شیلات گلستان در بخش شاخص‌های اختصاصی نیز نسبت به سال قبل به میزان ۵۵/۱۵ درصد افزایش امتیاز داشته و ۲۹/۹۴ درصد اهداف کلان دستگاه در این بخش محقق شده است.
مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل شیلات گلستان نیز ضمن معرفی شاخص‌های عمومی و اختصاصی عنوان داشت: از محورهای هشتگانه شاخص‌های عمومی چهار محور از جمله عدالت استخدامی و نظام پرداخت،
ساماندهی نیروی انسانی، اصلاح ساختار و تمرکززایی و توانمند سازی منابع انسانی به ۱۰۰ درصد اهداف برنامه خود رسیده است.
«تقی ریاحی» همچنین افزود: از محورهای شش گانه شاخص‌های اختصاصی چهارمحور شامل محور سرانه مصرف آبزیان، اشتغال زیربخش شیلات(صید و آبزیپروری)، تولید آبزیان پرورشی و تولید بچه ماهی جهت بازسازی ذخایر، ۱۰۰ درصد اهداف و برنامه سالانه دستگاه محقق شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز