خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد:

برای دهه فجر تعداد ۹۴ پروژه به ارزش ۱۳ میلیارد تومان آماده بهره‎برداری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۳۲

در دهه فجر امسال پروژه‎ها در هشت روستای استان گلستان آماده بهره‎برداری است و تعداد ۲ هزار خانوار از نعمت گاز بهره‎مند خواهند شد که میزان مبلغ هزینه شده برای این پروژه‎ها ۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان است.

ایلنا - گرگان: مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از بهره‎برداری و آغاز عملیات اجرایی ۹۴ پروژه در ایام دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی گفت: در دهه فجر امسال نزدیک به ۹۴ پروژه مورد بهره‎برداری قرار خواهد گرفت و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال پروژه‎‌ها در هشت روستای استان گلستان آماده بهره‎برداری است و تعداد ۲ هزار خانوار از نعمت گاز بهره‎مند خواهند شد که میزان مبلغ هزینه شده برای این پروژه‎‌ها ۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان است.

سنگدوینی گفت: در مدت گذشته چهار جایگاه «CNG» گازرسانی شده که در ایام دهه مبارک فجر این‌جایگاه‎‌ها مورد بهره‎برداری قرار خواهند گرفت که در علی‎آبادکتول، خیابان کاشانی گرگان، خان‎ببین و اینچه برون از اینجایگاه‎‌ها بهره‎مند خواهند شد.

وی افزود: برای اینجایگاه‎‌ها از طرف شرکت گاز استان گلستان نزدیک به ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده که همچنین به طور معمول برای ساخت ساختمان این‌جایگاه‎‌ها بین یک تا ۲ میلیارد تومان نیز هزینه می‌‎شود که میزان دقیق آن از طرف شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی انجام می‌‎شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۷۶ واحد صنعتی در استان گلستان در مدت گذشته انجام شده که در دهه مبارک فجر مورد بهره‎‎برداری قرار خواهد گرفت و برای این پروژه‎‌ها نیز یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سنگدوینی بیان کرد: در پروژه‎های زیرساختی در سال‎های گذشته به‎خصوص از سال ۱۳۸۶ تا به امروز اقدامات بسیار خوبی به دلیل نیاز استان در حوزه‎ زیرساخت در گاز انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا بهره‎برداری از خط انتقال ۱۰ اینچ گنبد، بهره‎برداری از خط تغذیه ۱۶ اینچ از «سی جی اس» جدید گنبدکاووس، بهره‎برداری از ایستگاه «CGS» جدید شهر گنبدکاووس، بهره‎برداری از خط تغذیه دهنه محمدآباد فاضل‎آباد، بهره‎برداری از خط تغذیه گاز حدفاصل سه‎راهی علی‎آبادکتول آق‎قلا تا «CGS» علی‎آبادکتول و بهره‎برداری از خط تغذیه شهرک صنعتی اترک از برنامه‎های دهه مبارک فجر در استان گلستان است.

سنگدوینی تاکید کرد: مبلغ هزینه شده برای این پروژه‎‌ها در بخش زیرساخت ۷ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

وی در پایان ابراز داشت: در مجموع برای دهه فجر سال جاری تعداد ۹۴ پروژه به ارزش ۱۳ میلیارد تومان آماده بهره‎برداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز