خبرگزاری کار ایران

نخستین خانه فرهنگ ویژه معلولان ( ناشنوایان) در گرگان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۴۷۱

برای نخستین بار در شهر گرگان، خانه فرهنگ فرشتگان ویژه معلولان ( ناشنوایان) راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنای گلستان، نخستین خانه فرهنگ ویژه معلولان ( ناشنوایان) با مشارکت این سازمان و اداره بهزیستی در شهر گرگان با حضور " کریم علمی" رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان افتتاح شد.

" محمدرضا عجم" رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان در این مراسم اظهارکرد: مکانی که خانه فرهنگ فرشتگان در آن راه‌اندازی شده، در بافت تاریخی واقع شده اما به‌دلیل دست‌کاری‌های غیراصولی چهره آن دستخوش تغییر شده است. لازم است کمیسیون بافت تاریخی شورای شهر و اداره میراث فرهنگی، برای بازسازی بافت تاریخی این محله همکاری کنند.

وی برای تامین تجهیزات این خانه فرهنگ هم گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از اعتباراتی که در آینده تزریق می‌شود، بخشی را برای تجهیز این خانه فرهنگ اختصاص دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه سیاست‌های اصلی خانه‌ فرهنگ نباید تحت شعاع دیگر اقدامات و برنامه‌ها قرار بگیرد، بیان کرد: برنامه ما ایجاد یک خانه فرهنگ مشارکتی ویژه همه معلولان است و بنا داریم در سفر رئیس جمهور این موضوع را پیگیری کنیم؛ ضمن اینکه شهرداری در بودجه سال آینده، اعتباری برای این کار در نظر خواهد گرفت.

" حجت مقسم" دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان که در این مراسم حضور داشت نیز ضمن قدردانی از راه‌اندازی خانه فرهنگ فرشتگان ویژه معلولان ( ناشنوایان) گفت: با توجه به کارها و اقدامات خلاقانه و بدیعی که در حوزه ناشنوایان انجام شده، حمایت‌های ویژه‌ای از فعالیت‌های خانه فرهنگ فرشتگان خواهیم داشت.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا فضاهای بهتر و امکانات بیشتری را در اختیار این قشر از جامعه قرار دهیم.

مقسم بیان کرد: نرم‌افزار گرگان من راه‌اندازی شده و از طریق بازار قابل دسترسی است. این نرم‌افزار ارتباط ناشنوایان با بخش‌های مختلف از جمله آتش‌نشانی را تسهیل کرده است و در صورتی که افراد ناشنوا نیاز به کمک داشته باشند می‌توانند در قسمت درخواست‌ها، وضعیت و نیاز خود را برای دریافت کمک اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز