خبرگزاری کار ایران

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان:

مطالعه طرح جامع جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر گرگان نیازمند به بازنگری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۲۷

با توجه به سیل‌خیز بودن منطقه لازم است موضوع مطالعه مهار آب‌های سطحی از سوی شهرداری گرگان به صورت جدی تر پی گیری شود

ایلنا - گرگان: معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان عنوان کرد: با توجه به سیل‌خیز بودن منطقه لازم است موضوع مطالعه مهار آب‌های سطحی از سوی شهرداری گرگان به صورت جدی‌تر پی گیری شود.
به گزارش ایلنا از گرگان، سید محسن حسینی افزود: با توجه به اینکه مطالعات انجام شده از سال ۸۴ و ۸۵ توسط مشاور شروع و صورت گرفته، نیازمند بازنگری است که لزوم مطالعه مجدد و نگاه جامع‌تر به جمع آوری آب‌های سطحی شهر گرگان را الزامی می‌کند.
وی افزود: توجه به مهار آب‌های سطحی یکی از موضوعات مهم برای شهر گرگان است چرا که با وقوع بارش مشکلاتی در بخش‌هایی از سطح شهر به وجود می‌آید.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان تاکید کرد: مهار آب‌های سطحی از وقوع صدمات به مناطق مسکونی پیشگیری خواهد کرد.
مهندس حسینی با تاکید این مطلب که موضوع مهار آب‌های سطحی شهر گرگان در جلسات کارگروه تخصصی سیل، مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب استان گلستان بحثوبررسی شد، خاطرنشان کرد: مطالعات جمع آوری سیلابهای بالادست شهر گرگان، که شهر را تهدید می‌کند الزامی بوده و از طرفی آب‌های سطحی جمع آوری شده در داخل شهر باید به نقاط امن هدایت شود.
وی با اشاره به اینکه مطالعه و یکپارچه سازی در محورهای فوق الزامی و ضروری می‌باشد، افزود: در جلسات کارگروه پیشنهاد شد که شورای مدیریت بحران استان مصوبات لازم را به منظور انجام مطالعه در دو محور بالادست و پایین‌دست شهر همراه با اعتبارات لازم در اختیار شهر داری گرگان قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز