خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز گلستان خبر داد؛

تلاش بی وقفه گاز گلستان برای گازرسانی به روستاهای حاشیه جنگل

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۱۱

شرکت گاز گلستان گاز رسانی به روستاهای حاشیه جنگل را در اولویت کاری خود قرار داده و به منظور بهره مندی هر چه سریعتر مردم شریف این روستاها زیرساخت های لازم را فراهم نموده و خوشبختانه عملیات گازرسانی به این مناطق با سرعت هر چه بیشتر در دست اجرا می باشد.

مدیر عامل گاز گلستان در نشتی که در محل فرمانداری شهرستان گالیکش با حضور فرماندار و تنی چند از کارشناسان هردو دستگاه تشکیل شده بود، گفت: شرکت گاز گلستان گاز رسانی به روستاهای حاشیه جنگل را در اولویت کاری خود قرار داده و به منظور بهره مندی هر چه سریعتر مردم شریف این روستاها زیرساخت های لازم را فراهم نموده و خوشبختانه عملیات گازرسانی به این مناطق با سرعت هر چه بیشتر در دست اجرا می باشد.

به گزارش ایلنا از گرگان، مهندس سنگدوینی در خصوص وضعیت گازرسانی در شهرستان مذکور افزود: در حال حاضر تعداد ۵۰ روستا از نعمت گاز بهره مندند و تعداد ۷ روستا که عملیات گازرسانی به آنها حدود ۱۳ درصد پیشرفت داشته است به علت عدم آزادسازی مسیر و داشتن معارض عملیات گازرسانی را در این منطقه متوقف شده است.

مدیر عامل گاز گلستان در این نشست ضمن تشکر از تعاملات و همکاری فرمانداری و مردم شریف روستاهای مذکور، از فرماندار و اعضای شورای روستاهای اشاره شده که در این جلسه حضور داشته اند خواست تا. با یک تلاش جمعی و نشست مشترک با معارضین، مشکل آزادی سازی مسیر را مرتفع نموده تا روستاهای باقیمانده نیز تا شروع فصل زمستان از گاز طبیعی این سوخت پاک بهره مند شوند.

مهندس سنگدوینی تصریح کرد: با اتمام عملیات گازرسانی به این ۷ روستا، مجموعه شهری و روستاهایی که در شهرستان مذکور قابلیت گاز رسانی دارند از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده و به جمع سایر شهرهای سبز استان خواهد پیوست.

در ادامه فرماندار گالیکش نیز ضمن تشکر از اقدامات شایسته شرکت گاز ابراز امیدواری کرد که انشاء ا… در اولین فرصت مشکل موانع اجرایی موجود را مرتفع نموده و شاهد ادامه روند گازرسانی خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز