خبرگزاری کار ایران

در شهرستان بندر ترکمن صورت پذیرفت؛

برگزاری جلسه کمیته بحران در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

کد خبر : ۱۶۲۳۰۹

به منظور بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به روستاهای استان گلستان و مقابله با بحران کم آبی در فصل گرم سال، اولین جلسه ی کمیته ی بحران در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در مجتمع آبرسانی شهداء شهرستان بندر ترکمن برگزار شد.

به منظور بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به روستاهای استان گلستان و مقابله با بحران کم آبی در فصل گرم سال؛ اولین جلسهٔ کمیتهٔ بحران در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران امور آبفار شهرستان‌های بندر ترکمن و کردکوی و روسای ادارات در مجتمع آبرسانی شهداء شهرستان بندر ترکمن برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندر ترکمن، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مسئله مدیریت بحران را یکی از پراهمیت‌ترین مسائل روز برشمرد و برشناسایی نقاط حساس تاسیسات و شبکه‌های آبرسانی و رعایت نکات ایمنی و لحاظ کردن پدافند غیر عامل در مطالعات و اجرای طرح و پروژ‌های جدید شرکت تاکید نمود.

علیرضا خواستار بیان داشت: صرفه جویی روستائیان عزیز استان بزرگ‌ترین حمایت برای عبور از بحران کم آبی در فصل گرماست.

در ادامه معاون نظارت بر بهره برداری و دبیر کمیته بحران شرکت آبفار استان اظهار داشت با توجه به تغییر شرایط اقلیمی و کاهش نزولات جوی و همچنین کاهش سطح آب‌های زیرزمینی و دبی چاه‌ها و چشمه‌ها و استفادهٔ آب شرب برای مصارف غیرضروری و کشاورزی از سوی مشترکین، از مهم‌ترین دلایلی است که موجب شده تا امسال مشکل کم آبی با افت فشارآب را داشته باشیم.

بهزاد هرمزی افزود: بدین منظور جلسات کمیتهٔ بحران به طور هفتگی و به منظور بررسی وضعیت نقاطی که با این مشکلات مواجه هستند در ستاد و مدیریت امور آبفار شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بازسازی پروژه‌هایی که دارای تنش آبی و شبکه‌های مستهلک و فرسوده هستند و برخورد با صاحبان انشعابات غیرمجاز، حضور مستمر معاونین و مدیران ستادی وشهرستانی درسطح روستا‌ها و اطلاع رسانی درخصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی درمصرف آب از طریق رسانهٔ ملی و روابط عمومی از دیگر مصوبات کمیتهٔ بحران شرکت آبفار گلستان برشمرد.

در پایان مدیران امور آبفار شهرستان‌های ترکمن و کردکوی، معاونین و اعضاء کمیته، نظرات، پیشنهاد‌ها، مسائل و نکات کلیدی حوزه‌های خود را بیان نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز