خبرگزاری کار ایران

مدیرامور آبفای کلاله:

۱۱ هزار ۷۵۸مشترک از خدمات این امور در شهرستان کلاله بهره مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۴۱

اصلاح تعدادی از خطوط شبکه توزیع آب که به دلیل فشار بالای زون مخزن به ۲ هزار مترمکعبی دچار فرسودگی و اتفاق شده‌اند از دیگر اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.

مدیر امور آبفای کلاله گفت: در سال گذشته ۱۱ هزار و ۷۵۸ مشترک از خدمات این امور در شهرستان کلاله بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا، احمد ابراهیمی اظهار داشت: سال گذشته مدیریت امور آبفای کلاله به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

مدیر امور آبفای کلاله با اشاره به اقدامات انجام شده در یک‌سال گذشته ابراز داشت: اصلاح ۴۵۳ مترشبکه و توسعه یک هزار و ۲۹۰ متر از شبکه، تعویض ۶۳۵ مورد کنتور خراب، نصب ۵۳۹ انشعاب و همچنین واگذار ۶۶۵ انشعاب در سطح شهرستان از جمله اقدامات انجام شده توسط این امور است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از بیماری‌های میکروبی به خصوص در فصل تابستان کلرسنجی مداوم در شبکه توزیع کلاله و حفظ نمودن کلر به میزان ضرورت انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته اصلاح خط شماره ۴ کلاله با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده، بیان داشت: اصلاح تعدادی از خطوط شبکه توزیع آب که به دلیل فشار بالای زون مخزن به ۲ هزار مترمکعبی دچار فرسودگی و اتفاق شده‌اند از دیگر اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه کلاله تعویض ۵۷۶ کنتور در زمان یخبندان و بهمن ماه، تهیه و تکمیل نقشه جدید لوله گذاری شبکه توزیع آب شهری کلاله، اجرای برنامه PM تاسیسات چاه‌ها به صورت امانی در دوره‌های مختلف و آموزش‌های مکرر پرسنل را از دیگر تلاش‌های که در این حوزه انجام شده برشمرد و از همه کسانی که در این راستا با این امور همکاری داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز