خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

نیروی انسانی با ارزش‎ترین، بهترین و گرانبهاترین سرمایه هر سازمان محسوب می‎شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۶۴

نیروی انسانی با ارزش‎ترین، بهترین و گرانبهاترین سرمایه هر سازمان محسوب می‎شود / اگر کارکنان یک سازمان سالم نباشند نمی‎توان انتظار برخورداری از یک سازمان بالنده و پرانرژی را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در دومین همایش و کارگاه آموزشی ایمنی و زیست محیطی در صنعت برق خطاب به سیمبانان با تاکید بر رعایت «اول ایمنی بعد کار» تصریح کرد: رعایت ایمنی یکی از شعارهای بااهمیت است که بسیاری اوقات فقط به دیدگاه شعار به آن توجه می‎شود در حالیکه یک دقت نکردن کوچک حادثه‎های بزرگ ایجاد می‎کند.
به گزارش ایلنا از گرگان، مهندس " قاسم شهابی " افزود: انسان اگر سالم و ایمن نباشد نمی‎تواند کارهای کوچک و بزرگ انجام دهد، لذا رسالت اصلی ما بر مبنای تامین برق مطمئن و مستمر است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی با ارزش‎ترین، بهترین و گرانبهاترین سرمایه هر سازمان محسوب می‎شود، ابراز داشت: اگر کارکنان یک سازمان سالم نباشند نمی‎توان انتظار برخورداری از یک سازمان بالنده و پرانرژی را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه سلامت نیروی انسانی بسیار بااهمیت است، گفت: نیروی انسانی باید علاوه بر سلامت جسمی از سلامت روحی نیز برخوردار باشد که سلامت جسم با رعایت نکات ایمنی قابل تحقق است، توجه مسئولان، مدیران، معاونان و شرکت‎های پیمانکاری نیز می‎تواند در سلامت روحی افراد اثرگذار باشد.

شهابی از افزایش حقوق سیم‌بانان خبر داد و گفت: علاوه بر افزایش حقوق کارگران بر اساس قانون کار در سال جاری حقوق سیم‌بانان ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: سال گذشته با بررسی‎هایی که صورت گرفت احساس کردیم حقوق سیمبانان پایین است که پس از برگزاری نشست‎های مختلف راهکارهای قانونی خوبی در این زمینه اتخاذ و مصوب شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از برگزاری همایش روز صنعت و برق طی هفته آینده خبر داد و یادآور شد: در این همایش از مردان ایمنی و سیم‌بانان نمونه تجلیل می‎شود.

شهابی بر ضرورت توجه آموزش تاکید کرد و بیان داشت: بسیاری از مشکلاتی که ایجاد می‎شود به دلیل فقدان آموزش است - لذا در سال‎های اخیر آموزش‎های زیادی برای سیم‌بانان در نظر گرفته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز