خبرگزاری کار ایران

رئیس کارگروه تخصصی حمل و نقل گلستان تاکید کرد:

لزوم آمادگی دستگاه های عضو کارگروه برای مقابله با بحران های طبیعی در تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۷۶

لازم است اقدامات ضروری از قبیل لایروبی و پاکسازی دهانه پل ها و مسیر رودخانه ها و عملیات آبخیزداری انجام شود تا شاهد مشکلاتی مشابه سال های گذشته و مسدود شدن راه ها نباشیم.

رئیس کارگروه تخصصی حمل و نقل گلستان از دستگاه های عضو این کارگروه خواست که آمادگی لازم برای مقابله با حوادثو بلایای طبیعی احتمالی بویژه وقوع سیلاب در فصل تابستان را داشته باشند.

به گزارش ایلنا از گرگان، مهندس " علی بخش رستمی " در اولین نشست کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان های حیاتی، بلایای جوی و طوفان گلستان در سال ۹۳ گفت: به همین منظور لازم است که اقدامات ضروری از قبیل لایروبی و پاکسازی دهانه پل ها و مسیر رودخانه ها و عملیات آبخیزداری انجام شود تا شاهد مشکلاتی مشابه سال های گذشته و مسدود شدن راه ها نباشیم.

به گفته وی، مکاتبه پیرامون جلوگیری از انسداد مسیر پل های راه آهن و طرح موضوع در کارگروه سیل و طغیان رودخانه از سوی راه آهن شمال و تحلیل و راهکار مناسب برای کاهش تلفات جاده ای در حین انتقال بیمار و یا در داخل مراکز درمانی و در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات مناسب درمانی از اقدامات ضروری دیگری است که باید مورد توجه دستگاه ها و متولیان امر قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: آنچه اکنون مبتلا به پروژه های عمرانی ماست، مسایل مالی است که تمام تلاش ها باید به سمت استفاده بهنیه از امکانات موجود و اجرای طرح های کم هزینه و زودبازده سوق یابد تا سبب کاهش مشکلات بخش حمل و نقل در استان باشیم.

مهندس رستمی، نقش برگزاری جلسات این کارگروه را در افزایش ایمنی تردد مسافر و کالا بسیار موثر دانست و گفت: برابر برنامه های ابلاغی، برگزاری منظم جلسات و هر دو ماه یکبار و همچنین جلسات ضروری و اتخاذ راهکارهای لازم یکی دیگر از اقداماتی است که منجر به کاهش مشکلات این بخش می شود.

ارائه گزارش عملکرد خدمات نوروز ۹۳، بررسی امکان طرح و پیگیری برخی از موارد کارگروه در کمیسیون ایمنی راه های استان و سیاست گذاری روند جلسات در سال جاری اهم برنامه های اولین نشست کارگروه بود که پیرامون آنها بحثو بررسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز