خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گنبدکاووس:

۱۳ پروژه راهسازی در گنبدکاووس و آزادشهر در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۹۷

احداثپل " ازدار تپه "، ادامه زیرسازی و آسفالت آزادشهر - نوده خاندوز به مسافت ۶ کیلومتر، تعمیرات ۲۰ دستگاه ابنیه فنی و احداثرادیه و برید دیواره ضامن پل واریانت کیلومتر ۲۰ و نیز احداثرادیه و برید پل آق امام در حال اجراست.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال ۱۳ پروژه در بخش های مختلف راه از محل اعتبارات ملی در دو شهرستان گنبدکاووس و آزادشهر در حال اجراست.
به گزارش ایلنا از گنبدکاووس، " قاسم دبوری فریمانی " گفت: از این تعداد پروژه ۹ طرح در شهرستان آزادشهر با ۶۱ میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.
وی ادامه داد: احداثپل " ازدار تپه "، ادامه زیرسازی و آسفالت آزادشهر - نوده خاندوز به مسافت ۶ کیلومتر، تعمیرات ۲۰ دستگاه ابنیه فنی و احداثرادیه و برید دیواره ضامن پل واریانت کیلومتر ۲۰ و نیز احداثرادیه و برید پل آق امام در حال اجراست.

دبوری فریمانی از اتمام روکش ۱۱ کیلومتری آسفالت حد فاصل تیل آباد تا خوش ییلاق خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداثپل حاجی آباد، روکش آسفالت خوش ییلاق در محدوده الحاقی جدید و احداثآشیانه ماشین آلات برف روب راهدارخانه شماره دو خوش ییلاق نیز بزودی آغاز می شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس در مورد طرح های در دست اجرای شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: در این شهرستان نیز ۴ پروژه با اعتباری حدود ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا می شود.
دبوری ادامه داد: روکش آسفالت حدود پنج کیلومتر از مسیر گنبدکاووس به کلاله و آسفالت ۲۲۵۰ متر مربعی مقابل بیمارستان گنبدکاووس نیز انجام شده است.
وی افزود: روکش آسفالت آق آباد - حاجی قوشان و مسیر " گدم آباد - سلمان فارسی " نیز بزودی شروع می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز