خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فرهنگی هنری مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان:

متاسفانه در سالیان اخیر بعد نظارتی ارشاد پر رنگ‌تر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۸۵۵

امروز زمان آن رسیده که انگیزه دوباره و شور و هیجان به‌وجود آمده در جامعه فرهنگی هنری را به فال نیک بگیریم و از آن در ارتقاء شرایط فرهنگی هنری استان استفاده کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: تلاش خواهیم کرد اعتبار از دست رفته فرهنگ و هنر را بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گرگان؛ احمد قلیشلی با بیان این مطلب افزود: امروز زمان آن رسیده که انگیزه دوباره و شور و هیجان به‌وجود آمده در جامعه فرهنگی هنری را به فال نیک بگیریم و از آن در ارتقاء شرایط فرهنگی هنری استان استفاده کنیم.

وی که در نخستین جلسه هم اندیشی با کارشناسان فرهنگی هنری اداره کل سخن می‌گفت با اشاره به رسالت هدایتی، حمایتی و نظارتی ارشاد عنوان کرد: متاسفانه در سالیان اخیر بعد نظارتی ارشاد پر رنگ‌تر شده و دو بعد اصلی که هدایت و حمایت است در سایه قرار گرفته است.

قلیشلی در ادامه‌ی جلسه ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی و مدام به خواسته‌های مراجعان در دو مجموعه فرهنگی و هنری افزود: باید با کمک اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در سال مزین به نام اقتصاد و فرهنگ، بتوانیم اعتبار از دست رفته فرهنگ و هنر را به آن بازگردانیم و در تحقق و دغدغه‌های مقام معظم رهبری گام برداریم.

در ادامه این جلسه کارشناسان حوزه‌های فرهنگی، هنری اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان ضمن بیان مشکلات و بیان نقطه نظرات به بررسی راه کارهای تسهیل در گردش کاری ارباب رجوع پرداختند.

گفتنی است احمد قلیش لی در هفته‌ی جاری طی حکمی از سوی علی اصغر فضیلت به سرپرستی معاونت فرهنگی، هنری، مطبوعات و تبلیغات اداره کل منصوب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز