خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد؛

انهدام بزرگترین باند سرقت موتور های چاه آب کشاورزی در گرگان

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۲۱

با انهدام بزرگ‌ترین باند سرقت موتور‌های چاه آب کشاورزی، ۲۷ فقره سرقت در سطح شهرستان گرگان کشف شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: با انهدام بزرگ‌ترین باند سرقت موتور‌های چاه آب کشاورزی ۲۷ فقره سرقت در سطح شهرستان گرگان کشف شد.

به گزارش ایلنا از گرگان، سرهنگ محمد رضا اکبری، با اعلام این خبر گفت: استان گلستان به دلیل دارا بودن زمین‌های حاصل‌خیز یکی از مهم‌ترین استان‌های قطب کشاورزی کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: در همین راستا، سرقت از تأسیسات کشاورزی و ایجاد خسارات مالی به کشاورزان توسط افراد سود جو در سطح استان وجود دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در همین راستا در پی افزایش سرقت تأسیسات و موتور‌های چاه آب کشاورزی در سطح شهرستان گرگان شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و استفاده از توان نیروهای مردمی اعضاء یک باند سرقت در یکی از روستا‌های گرگان شناسایی و طی دو عملیات غافلگیر کننده دستگیر شدند.

سرهنگ اکبری ادامه داد: متهمان با انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات تخصصی بعمل آمده به سرقت تأسیسات کشاورزی از قبیل موتور چاه آب و کفکش اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به اعتراف سارقان به ۲۷ فقره سرقت تصریح کرد: تحقیقات نشان می‌دهد همه سارقان دارای سوابق متعدد کیفری بوده‌اند.

به گفته وی، در همین راستا ۴ سارق و یک مالخر دستگیر و تعدادی از کفکش‌ها و موتور‌های چاه آب کشاورزی سرقتی تحویل مالباختگان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز