خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان گلستان:

اهداف تشکلات کارگری باید همسو و در راستای رفاه حال جامعه کارگری باشد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۳۹

همه تشکلات کارگری باید با همت و تلاش و با هر تفکری برای حل مشکل کارگران و بازنشستگان حرکت کند.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه جلستات کارگری باید برای جامعه کارگری خروجی مثبتی داشته باشد، افزود: اهداف تشکلات کارگری باید همسو و در راستای رفاه حال جامعه کارگری باشد.

به گزارش ایلنا از گرگان، محمد کوهستانی در جلسه هیئت اجرایی خانه کارگر که در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر واحد گرگان برگزار گردید، گفت: زمزمه‌های ادغام درمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت دوباره بر سر زبان‌ها افتاد که جامعه کارگری باید هوشیاری بیشتری داشته باشند.

وی با انتقاد از بی‌توجهی برخی نمایندگان مجلس به این قبیل طرح‌ها اظهار داشت: بازنشستگان و کارگران بزرگ‌ترین تشکل و صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند که نباید نادیده گرفته شوند.

عضو هیأت مدیره کانون عالی کشور بیان داشت: با جلساتی که با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داشتیم مخالفت شدید کانون بازنشستگان به هرگونه ادغام با هر مصوبه، طرح و لایحه‌ای را اعلام کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی متعهد شدن تشکلات کارگری را به نفع جامعه کار اعلام کرد و گفت: همه تشکلات کارگری باید با همت و تلاش و با هر تفکری برای حل مشکل کارگران و بازنشستگان حرکت کند.

کوهستانی استفاده نفوذ اعضای هیئت اجرایی را مهم عنوان کرد و گفت: اعضای هیئت اجرایی باید از نفوذ خود برای جذب منابع به نفع خانه کارگر در جهت رفاه حال کارگران استفاده کند.

وی در پایان تصریح کرد: اعضای تشکلات کارگری برای بیان نظرات و عقاید خود خودسرانه عمل نکند و تشکیلاتی برخورد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز