خبرگزاری کار ایران

رئیس هماهنگی کانون عالی شورای اسلامی کار استان گلستان هشدار داد:

بحثادغام درمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت با ترفندهای جدید

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۴۸

بحثادغام در سال‌های گذشته با عنوان های مختلف مطرح می‌شد و حال با ترفندهای جدیدی بیان می‌شود که با موضع‌گیری به موقع و رایزنی‌ها جلوی آن گرفته خواهد شد.

رئیس هماهنگی کانون عالی شورای اسلامی کار استان گلستان با بیان اینکه بحثادغام درمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت با ترفندهای جدیدی می‌خواهد اجرایی شود، گفت: بحثادغام در سال‌های گذشته با عنوان‌های مختلف مطرح می‌شد و حال با ترفندهای جدیدی بیان می‌شود که با موضع گیری به موقع و رایزنی‌ها جلوی آن گرفته خواهد شد.

به گزارش ایلنا از گرگان، سید هادی حسینی در جلسه هیئت اجرایی خانه کارگر که در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر واحد گرگان برگزار شد، گفت: ارتباط با نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی باید نزدیک‌تر صورت گیرد.

وی اظهار داشت: تلاش‌ها برای جذب و عضویت‌های خانه کارگر باید بیش از گذشته و با انرژی بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینی بیان کرد: باید کارهای صورت گرفته در قالب یک بسته به اعضای جدید ارائه شود تا برای عضو جدید جاذبه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: افرادی که قبلا ثبت نام کرده و جذب خانه کاگر شده‌اند، نیاز دارند جادذبه جدید برایشان تعریف کنیم تا ترغیب به تمدید ثبت نام شوند.

عضو هیئت اجرایی خانه کارگر استان گلستان حذف ذهنیت‌های گذشته نسبت به خانه کارگر را از برنامه‌های مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به ارائه خدمات ضعیف و ذهنیت‌های منفی که از میراثگذشتگان خانه کارگر بر جای مانده باید برای کارگران جاذبه جدید تعریف کنیم و اطمینان دهیم تا ذهنیت‌های گذشته را محو کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز