خبرگزاری کار ایران

مشاور رئیس سازمان ملی استاندارد:

تخصص گرایی در تولید رکن اساسی برای رسیدن به کیفیت مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۷۴

عدم تخصص گرایی و پراکندگی در تولید باعثتشتت و آشفتگی در تولید و منتج شدن پروسه تولید خواهد شد.

مشاور رئیس سازمان ملی استاندارد، در جمع فعالان تولید و صنعت گلستان تخصص گرایی در تولید را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، اسداله مجیدی در همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد در گلستان با ذکر موارد عینی، عدم تخصص گرایی و پراکندگی در تولید را باعثتشتت و آشفتگی در تولید و منتج شدن پروسه تولید به نتایج نامطلوب دانست.

مسئول نظارت عالیه بر آزمایشگاه‌های همکار استاندارد در کشور با ذکر این مطلب که ورود تولیدات ما به کشورهای همسایه یا دیگر کشور‌ها، شناسنامه تولید و صنعت ایرانی را با خود به همراه می‌برد، تصریح کرد: همین یک نکته کافی ست که ما به تولیدات خود نه تنها به عنوان مقوله‌ای اقتصادی بلکه مساله ملی - فرهنگی نگاه کنیم و آن را با حساسیتی ویژه ببینیم.

مشاور عالی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: با این نگاه، کار استاندارد هیچ دامنه و تعریف محدودی ندارد و استاندارد سازی هیچ حد و مرزی نمی‌پذیرد.

مجیدی تخصص گرایی در صنعت و تولید را نیز یکی از ارکان استاندارد سازی آن دانست و تاکید کرد: با پراکندگی تولید از صنعتی به صنعتی دیگر، هرگز یک تولید کننده به تخصص و استاندارد لازم برای رقابت در بازارهای بین المللی دست نخواهد یافت.

همایش روز جهانی استاندارد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان، مشاور ریاست سازمان ملی استاندارد ایران و مسئول نظارت عالیه بر آزمایشگاه‌های همکار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیران واحدهای تولیدی، مدیران کنترل کیفیت و سایر فعالان حوزه استاندارد و تولید برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز