خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر گرگان پیشنهاد کرد:

استفاده از ظرفیت منابع طبیعی گلستان در توسعه فضای سبز استان

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۲۰

شورای شهر و شهرداری گرگان برای خدمات دهی بهتر در فضای سبز پارک‌های محله‌ای و حفاظت از پارک‌های طبیعی النگدره و ناهارخوران و زیارت می‌تواند تعامل خوبی با نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی داشته باشد.

نائب رئیس شورای شهر گرگان، پیشنهاد کرد که از ظرفیت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در فضای سبز و پارک‌های شهرداری این استان استفاده شود.

به گزارش ایلنا از گرگان، نبی هزارجریبی در نطق پیش از دستور یکصد و سی و سومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان گفت: شورای شهر و شهرداری گرگان برای خدمات دهی بهتر در فضای سبز پارک‌های محله‌ای و حفاظت از پارک‌های طبیعی النگدره و ناهارخوران و زیارت می‌تواند تعامل خوبی با نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی داشته باشد.

مدیر اداری، مالی و پشتیبانی شورای شهر گرگان افزود: انعقاد قرارداد در این باره با نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می‌تواند در همه شهرداری‌های استان اجرایی شود تا علاوه بر پشتیبانی از فضای سبز بتوانند از شرکت‌های دارای صلاحیت و رتبه‌بندی شده و نیروهای متخصص در این حوزه استفاده کنند.

این عضو شورای شهر گرگان، با بیان اینکه گرگان با ۲۵ پارک محلی فعال و ۱۰ پارک در دست احداثاظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار می‌تواند از دیگر مزیت‌های تعامل دوجانبه شهرداری‌ها با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان باشد.

هزارجریبی، خاطر نشان کرد: در بازدیدی که از پروژه زیرگذر میدان معلم داشتیم سرعت اجرای این پروژه روند خوبی دارد که جا دارد از زحمات مجموعه شهرداری در این حوزه قدردانی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر درباره عدم بهره برداری از المان میدان بسیج اظهار کرد: المان میدان بسیج با هزینه‌های سنگین تمام شده متاسفانه هنوز به بهره براری نرسیده است و باید هرچه زودتر بهره‎برداری این مجموعه انجام شود تا شهروندان گرگانی به این نماد شهر گرگان بیشتر افتخار کنند.

هزارجریبی با تاکید بر ضرورت تکمیل فرهنگسرای گرگان بیان کرد: پروژه‎های نیمه تمام سطح شهر نقطه منفی برای شورای شهر و شهرداری است و باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

مدیر اداری، مالی و پشتیبانی شورای شهر گرگان با بیان اینکه بنگاه‎های معاملات خودرو در منطقه خیابان جمهوری بسیار وضع نامناسبی دارد و باعثایجاد ترافیک سنگین در این محور می‌شود از شورای شهر و شهرداری خواست با تعامل و رایزنی با صنف بنگاه‌های خودرو نسبت به ساماندهی و جابجایی بنگاه‌های معاملات خودرو از این خیابان اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز