خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های ریس جمهور در استان گلستان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۲۷

دیدار با مردم گرگان، دیدار با علما و روحانیون، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و همچنین حضور در جلسه شورای اداری استان گلستان در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان از جمله برنامه های ریس جمهوری در روز نخست است.

رئیس جمهور کشورمان در نخستین برنامه خود در سفر به استان گلستان، از فرودگاه عازم مجموعه ورزشی آزادی گرگان خواهد شد و با مردم استان گلستان از نزدیک سخن خواهد گفت.

پس از این دیدار در صورت عدم تغییر برنامه‎های سفر، رئیس جمهور ظهر امروز در تالار فخرالدین اسعدگرگانی با نخبگان استان دیدار خواهد کرد.

قرار است روحانی در سفر به استان گلستان ضمن دیدار با علما و روحانیون، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و همچنین با حضور در جلسه شورای اداری استان گلستان در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان حاضر شود.

در این سفر وزرای صنعت، معدن و تجارت، نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، اطلاعات، آموزش و پرورش، نیرو و کشور به همراه معاون برنامه‎ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان، رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و رئیس منطقه آزاد ایران در قالب کاروان تدبیر و امید، دکتر روحانی را همراهی می‌کنند.

افتتاح پروژه اتصال راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به کشورهای آسیای میانه، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اترک، زهکشی ۲۸ هزار هکتار از زمین‎های بایر استان، ایجاد منطقه ویژه گردشگری در جزیره آشوراده پیرو تفاهم قبلی، رهاسازی ذخیره ماهیان خاویاری در دریای خزر و گازرسانی به برخی از روستاها و مناطق دورافتاده استان از مهمترین برنامه‎ها و پروژه‎هایی است که در سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان صورت خواهد گرفت.

طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده، قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت به شهرستان آزادشهر، حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهوری به گنبدکاووس، فانی وزیر آموزش و پرورش به علی‌آبادکتول، سلطانی‎فر رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مینودشت و گالیکش، ترکان مشاور ارشد رئیس جمهوری و رئیس سازمان مناطق آزاد به بندرگز و کردکوی، حجت‌الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و مذاهب به آق‎قلا و گمیشان، علوی وزیر اطلاعات به رامیان، ملاوردی مشاور رئیس جمهوری در امور بانوان به شهرستان ترکمن خواهند رفت و از طرف روحانی با مردم ملاقات چهره به چهره خواهند داشت و مشکلات آنها را پیگیری خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز