خبرگزاری کار ایران

رییس هیئت مدیره کانون بازنشستگان استان گلستان خبر داد:

اعزام ۳۳۵ نفر بازنشسته به مشهد مقدس در آینده‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۷۷

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر، مجوز اعزام ۳۳۵ نفر به سفر زیارتی مشهد مقدس برای مستمری بگیران بازنشسته استان گلستان گرفته و تامین اعتبار شد که در آینده نزدیک با برنامه ریزی صورت گرفته به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

محمد کوهستانی با گرامیداشت دهه مبارکه فجر گفت: این انقلاب خواست خدا بود.

به گزارش ایلنا از گرگان، رییس کانون بازنشستگان استان گلستان، شامگاه روز گذشته در دیدار با فعالان جامعه کارگری استان گلستان که به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: خدمت به بازنشستگان از وظایف کانون بازنشستگان است و این کانون پیگیر مطالبات و اقدامات رفاهی برای بازنشستگان عزیز است.

کوهستانی با بیان اینکه بازنشستگی دورانی است که افراد پس از ۳۰ سال کار مداوم به دوره استراحت خود می‌رسند و شاخصه این دوران این است که در این مدت دغدغه‌های معیشتی را نداشته باشند و در آرامش کامل به استراحت بپردازند، و در ادامه افزود: در شرایط کنونی مسئله معیشت و درآمد پایین بازنشستگان را دچار دغدغه‌های فراوانی کرده است.

عضو هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور با انتقاد از اینکه افزایش مستمری بازنشستگان با نرخ تورم همخوانی ندارد، گفت: این موضوع معیشت آن‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: معیشت و حقوق، اصلی‌ترین مسئله بازنشستگان است و انتظار ما از دولت محترم و دولتمردان این است که درخصوص بازنشستگان به سازمان تأمین‌اجتماعی کمک کنند.

کوهستانی در ادامه افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر مجوز اعزام ۳۳۵ نفر به سفر زیارتی مشهد مقدس برای مستمری بگیران بازنشسته استان گلستان گرفته و تامین اعتبار گردید که در آیندهٔ نزدیک با برنامه ریزی صورت گرفته به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

عضو کانون بازنشستگان گلستان اظهار داشت: برای ۳۷ نفر از بازنشسته‌های عضو کانون وام یک میلیون تومانی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات کربلای معلی هماهنگ شده است که به شهرستان‌ها اختصاص داده خواهد شد.

وی در پایان از تمامی بازنشستگان استان گلستان خواست تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۳ نسبت به افزایش یا انصراف قرارداد بیمه تکمیلی خود اقدام نمایند در غیر اینصورت هیچگونه پذیرش جدیدی یا انصراف مورد قبول نخواهد بود.

استان گلستان دارای ۲۹ هزار بازنشسته تامین اجتماعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز