خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان خبر داد:

کشف 102 کیلو مواد مخدر در گرگان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: در 48 ساعت گذشته در 2 عملیات موفق پلیسی 102 کیلو تریاک و حشیش کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شعبان غربا اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه موادمخدر استان گلستان در راستای برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته با انجام طرح‌ها و گشت‌های هدفمند پلیسی موفق به شناسایی 3 نفر از توزیع‌کنندگان موادمخدر در گرگان شدند.

وی ادامه داد: ماموران با زیر نظر گرفتن متهمان و تحت تعقیب قرار دادن و انجام مراقبت‌های پلیسی در نهایت با کسب مجوز از مقام قضائی در 2 عملیات موفق به متلاشی کردن 2 باند تهیه و توزیع مواد افیونی در این استان شدند.

غربا ادامه داد: در یکی از این عملیات‌ها ماموران در بازرسی از یک خودرو موفق شدند 58 کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا یک نفر را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران این یگان با تحت نظر قرار دادن دو قاچاقچی مواد افیونی و پس از کسب مجوز از مقام قضائی 44 کیلوگرم تریاک و حشیش کشف کردند.

وی با تاکید بر دستگیری 2 نفر در این رابطه اظهار داشت: بلافاصله متهمان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ غربا از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر نگهداری، خرید و فروش موادمخدر را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در اختیار ماموران قرار دهند.

کد خبر : ۳۷۶۰۷۹