خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش وپرورش گلستان:

بیش از یک‌هزار پایگاه برای غنی‌سازی اوقات‌فراغت دانش‌آموزان گلستانی برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۷۵۷

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش وپرورش استان گلستان گفت: آموزش وپرورش گلستان در تابستان ۹۵ با یک‌هزار و ۴۶ پایگاه به استقبال دانش‌آموزان برای غنی‌سازی اوقات فراغت آنان می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی‌اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، محمد ضیایی با اشاره به برنامه‌های حوزه معاونت پرورشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت: تابستان گذشته 23 درصد دانش‌آموزان در برنامه‌های اوقات فراغت شرکت کردند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود تابستان امسال 30 درصد دانش آموزان تحت پوشش قرار بگیرند.

وی با اشاره به درصد مشارکت دانش آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت سال گذشته افزود: پایگاه‌های در نظر گرفته‌شده برای تابستان 1395 شامل مدارس، کانون‌های‌فرهنگی‌تربیتی،اردوگاه‌های دانش‌آموزی، سالن‌های ورزشی پژوهش‌سراها، دارالقران‌ها و مراکز مشاوره است.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش وپرورش استان گلستان تاکید کرد: امسال همه مدارس یک فعالیت قرآنی و یک فعالیت ورزشی داشته باشند و به شهرستان‌ها تاکید شده به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس‌های اوقات‌فراغت متناسب با نوع و ساعت آموزش در پایان دوره گواهی معتبر با همکاری دستگاه‌ها و ادارات اعطاء کنند.

ضیایی با اشاره به اینکه برای غنی‌سازی اوقات‌فراغت اقدامات مطلوبی‌صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: باید از همه امکانات موجود درجهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در گلستان استفاده کرد.

وی‌اظهار کرد: چگونگی گذراندن اوقات فراغت مانع از گسترش بزهکاری جوانان شده و استفاده نادرست از آن نیز می‌تواند سرنوشت جوانان را تهدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز