خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان خبرداد:

کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان گلستان

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: کشف بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای ششمین مرحله از طرح عملیات مبارزه با قاچاق کالا در استان در دست اجراست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: ششمین مرحله طرح عملیات مبارزه با قاچاق کالا با بسیج همه امکانات و نیروهای اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی در 24 ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی هدف از اجرای این طرح را مبارزه قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا در سطح استان عنوان کرد و گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال" اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" نام‌گذاری شده، ‌پلیس تمام توان خود را در راستای تحقق این شعار به‌کار خواهد گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در همین راستا و در اجرای ششمین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، پلیس گلستان موفق به کشف میزان چهار میلیارد و 495 میلیون و 300 هزار ریال کالاهای گمرکی و دخانی شد.

وی همچنین از کشف میزان 143 میلیون و 570 هزار ریال کالای ممنوعه در راستای اجرای این طرح خبر داد.

جاویدان در ادامه میزان کشفیات قاچاق و عرضه خارج از شبکه دام، اقلام یارانه‌ای و مواد غذایی را 381 میلیون ریال اعلام کرد.

وی به دیگر کالاهای کشف شده توسط پلیس گلستان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این اقلام کشف شده 122 میلیون و 450 هزار ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به توقیف 9 دستگاه خودرو توسط ماموران در این بازده اظهار داشت: مجموع ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این عملیات پنج میلیارد و 143 میلیون ریال بوده است.

کد خبر : ۳۷۷۸۵۶