خبرگزاری کار ایران

نامه نماینده سابق اصولگرا درباره اتفاقات اخیر گرگان:

کسی که پاسخ منطقی داشته باشد، فحاشی و هتاکی نمی‌کند

کد خبر : ۴۳۲۴۰۸

علی طاهری نماینده سابق و اصولگرای گرگان و آق قلا در مجلس در بیانیه‌ای نسبت به اظهارات یکی از روحانیون گرگانی به مطهری واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا در این بیانیه آمده است:  چند روزی است که از مکاتبهٔ برادر ولایی و انقلابیمان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی خطاب به دکتر مطهری می‌گذرد و پاسخ دکتر مطهری هم نشان دهندهٔ آن است که جواب منطقی در قبال استدلال ایشان ندارند، کسی که پاسخ منطقی داشته باشد، فحاشی و هتاکی نمی‌کند.

در قسمتی دیگر از این بیانیه آمده است بنده که دو دوره در مجلس با دکتر مطهری همکار بوده‌ام، تا الآن ایشان را در مواضع سیاسی، بی‌بصیرت می‌دانستم و در مقابل، در مسائل شرعی ایشان را یک مدافع می‌شناختم ولی متاسفانه در جریان اخیر معلوم شد که ایشان، شاید برای حفظ جایگاه اخیرشان در جریان اصلاح طلب، حاضرند دست از اعتقادات دینی خود هم بردارند.

اما عده‌ای در استان ما به این بهانه، هرچه خود لایق آن بودند، نثار شخصیتی فرهیخته و انقلابی کردند که باید دلیل آن را، ترس و واهمهٔ آنان از تداوم چنین مواضع انقلابی در استان دانست.

در پایان لازم می‌دانم از مواضع ارزشمند برادرم حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی، به ویژه موضع اخیر ایشان، قدردانی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز