خبرگزاری کار ایران

با حضور هسته شورای مرکزی؛

بیانیه اعلام موجودیت "شورای هماهنگی انجمن‌های اسلامی دانشجویان استان گلستان"

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۹۵۵

شورای هماهنگی انجمن‌های اسلامی دانشجویان استان گلستان با هدف اتحاد جنبش دانشجویی استان در جهت اعتلای نظام و کشور و بررسی و پیگیری مطالبات مردمی، دانشجویی و با تکیه بر موازین اسلامی تشکیل جلسه دادند.

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی انجمن های اسلامی دانشجویان استان گلستان با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت کردند. در بخشی از این بیانیه به نقش جوانان و دانشجویان در حرکت های عظیم ملت شریف ایران علیه ظلم و جور طاغوتیان اشاره کردند و همواره خود را جلودار و پیش قراول کنش‌های اصلاحی ضد استعماری و ضد استبدادی در طول تاریخ معاصر کشور می دانند.

هچنین درباره بیکاری خیل عظیم جوانان و دانش آموختگان، وضعیت ناگوار اقتصادی و رکود کمرشکن، شرایط نابسامان فرهنگی و اجتماعی، فساد عظیم مدیران در سطوح مختلف اشاره کردند و علل اصلی این مشکلات را عدم استفاده و بکارگیری از مدیران متخصص، مجرب، متعهد و شایسته می داند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

ما جمعی از دانشجویان عضو انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های استان گلستان (متشکّل از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه جامع گلستان، دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و دانشگاه فرهنگیان گرگان) با هدف اتحاد جنبش دانشجویی استان و در جهت اعتلای نظام و کشور و بررسی و پیگیری مطالبات مردمی و دانشجویی و با تکیه بر موازین اسلامی، تحت عنوان "شورای هماهنگی انجمن های اسلامی دانشجویان استان گلستان" گرد هم جمع آمده ایم. امیدواریم با همت همه دانشجویان و البته سعه صدر مسئولان محترم استانی و کشوری بستری را فراهم آوریم تا در آن با تکیه بر موازین دینی، اخلاقی، قانونی و انسانی گامی موثر در جهت تحقق مردم سالاری کامل در کشور و توسعه همه جانبه ایران اسلامی برداریم.

"شورای هماهنگی انجمن های اسلامی دانشجویان استان گلستان" بر این باور است که راه پیشرفت کشورمان تحمل سلایق متفاوت در جامعه، احترام به یکدیگر، شایسته سالاری و توجه به تخصص‌ها و دانش افراد در عزل و نصب ها و در یک کلام آزادی است و از این رهگذر است که می توان خوشبینانه به افق های دور دست خیره شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز