خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات درمانی و مددکاری در محلات آسیب پذیر گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۹۶۷

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: خدمات درمانی و مددکاری و همچنین غربالگری سلامت در محلات کم برخوردار و آسیب پذیر گیلان ارائه می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سیاوش غلامی صبح یکشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه جمعیت هلال احمر و ورزش‌های همگانی، گفت: نمایشگاه یک روزه جهت آشنایی با اثرات سو مصرف مواد مخدر و آگاه سازی خانواده‌ها به همت جمعیت هلال احمر در رشت برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به امضای تفاهم نامه بین این جمعیت و هیأت ورزش‌های همگانی استان بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و جلوگیری از سو مصرف مواد مخدر امضا و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف مانند بهزیستی، بسیج، سپاه و جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش در اجرای این طرح همکاری دارند، افزود: در محلات کم برخوردار و آسیب پذیر خدماتی نظیر غربالگری سلامت، خدمات درمانی و مددکاری ارائه داده می‌شود.

غلامی گفت: برگزاری کارگاه مجازی تربیت تیم‌های سحر در خصوص آشنایی با خدمات حمایت روانی به خانواده‌های آسیب دیده در مصرف مواد، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع شیوه تعامل با فرزند در برابر مشکلات اجتماعی و برگزاری کارگاه مجازی طرح پیمان به منظور افزایش آگاهی اعضای کانون از جمله اقدامات در راستای پیشگیری از سو مصرف مواد است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه اعضای کانون در هفته مبارزه با مواد مخدر در طرح کاروان سلامت ویژه مناطق کم برخوردار شرکت می‌کنند، ادامه داد: اردوی یک روزه کوهپیمایی در سطح شهرستان به منظور ایجاد نشاط بین جوانان نیز برگزار می‌شود.

علیرضا زهری، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان نیز در این جلسه داشتن یک شهر فعال را نیازمند داشتن یک سیستم فعال دانست و گفت: حضور جمعیت هلال احمر جهت تأمین سلامت جامعه را به فال نیک می‌گیریم و اگر همه دستگاه‌ها سلامت جامعه را از شعار به عمل تبدیل کنند اتفاقات خوبی در استان رخ می‌دهد.

در پایان این جلسه تفاهم نامه‌ای با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه بین جمعیت هلال احمر و هیأت ورزش‌های همگانی استان گیلان امضا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز